بازار آنلاین به روز رسان راهی برای دسترسی به محصولات متنوع غذایی

به روزرسان
لست سکند

با بحرانی که این روزها مردم کشور با آن درگیر هستند و ترس از شیوع ویروس کرونا با رفت و امدهای غیرضروری خریدهای آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در خریدهای اینترنتی مشتریان دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از فروشگاه های  اینترنتی هستند .

در حال حاضر با توجه به افزایش روند خرید اینترنتی ، خریداران اینترنتی نگرانی زیادی برای  انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمان نیستند ، با مقایسه ای که در کوتاه ترین زمان می توانند انجام دهند به راحتی می‌توانند گزینه ی مناسب را انتخاب نمایند و از طرفی نیز فروشگاه های اینترنتی به منظور جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری یه یک مشتری همیشگی ، استاندارد های لازم را رعایت می کنند.

در این گزارش قصد داریم شما را با یکی از بازارهای آنلاین محصولات غذایی تازه آشنا کنیم.

به روز رسان یک بازار آنلاین با محصولات غذایی تازه و قیمت‌های مناسب است که می‌توانید هر آنچه از مواد غذایی نیاز دارید به صورت آنلاین سفارش دهید و در کمترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایسنا، این بازار آنلاین با داشتن ویژگی‌هایی چون به روزترین تاریخ تولید، حمل در دمای مناسب، تحویل رایگان و پرداخت در محل، مناسب‌ترین قیمت ، تنوع بی‌نظیر، اعتبار هدیه و تضمین تامین، سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر به کاربران خود را دارد.

با توجه با اینکه در سامانه به روز رسان، محصولات به صورت تازه و به طور مستقیم از کارخانه‌ها تهیه می‌شوند، تمامی این محصولات با جدیدترین تاریخ ممکن به دست مصرف کنندگان می‌رسند.

مجموعه به روز رسان با این ویژگی، موجب کسب تجربه جدیدی در حوزه استفاده از محصولات تازه با بالاترین کیفیت، برای مصرف­کنندگان خود شده است.

در شیوه سنتی توزیع محصولات، مشکلات زیادی برای رعایت کامل زنجیره سرد وجود داشت. مدیران باتجربه به روز رسان با تسلط و علم کامل به حوزه فروش و توزیع محصولات تازه سردخانه‌ای، یکی از پایه‌های اصلی مجموعه را بر رعایت کامل زنجیره سرد نهاده‌اند و با سرمایه­گذاری در حوزه راه اندازی ناوگان توزیع سردخانه‌ای، قصد دارند که با کیفیت‌ترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهند.

هم چنین در راستای تحویل رایگان و پرداخت در محل، بازار به روز رسان محصولات سفارش داده شده توسط مصرف­کنندگان نهایی را در مناطق 22گانه تهران بزرگ به صورت کاملا رایگان توزیع می‌کند.

به روز رسان در جهت رفاه حال مشتریان روش‌های مختلفی را برای پرداخت فاکتورهای خرید در نظر گرفته که یکی از این روش‌ها، پرداخت در محل می‌باشد. در این روش برای مشتریان امکان پرداخت مبلغ سفارش درب منزل و در هنگام دریافت محصولات وجود دارد.

یکی از دلایل افزایش قیمت کالاها وجود واسطه‌ها و دلالان از مرحله تولید تا تحویل به مصرف‌­کننده است که در فروش سنتی اجتناب­ناپذیر است. اما در فروش به سبک جدید و تکنولوژی مجموعه به روز رسان، این امکان فراهم آمده که تولید کنندگان و مصرف کنندگان به طور مستقیم با هم در ارتباط باشند.

در بازار به روز رسان مصرف کنندگان محصولات را از تولیدکننده به صورت مستقیم خریداری می‌کنند و هیچ واسطه‌ای بینشان وجود ندارد؛ این موضوع باعث می‌شود تا محصولات با ارزان‌ترین قیمت به دست مصرف­کنندگان برسند.

علاوه بر این، این بازار جهت قدردانی از مشتریانی که تجربه مثبت خودشان را به سایر کاربران انتقال می‌دهند، درصدی از کل خرید افرادی که به این بازار معرفی کرده‌اند و شماره موبایل آن‌ها را به عنوان معرف در ثبت نام خود وارد کرده‌اند، را به عنوان اعتبار هدیه به این عزیزان اهدا می‌کند.

تمام ویژگی‌ها و خصوصیات گفته شده در مورد بازار به روز رسان، این بستر آنلاین را به یک بازار اینترنتی مشتری‌مدار تبدیل کرده که تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت و راحتی مشتریانش انجام می‌دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز