بارز ؛ یکی از برترین تایرسازان جهان شد

بارز یکی از 20 برند برتر در میان تولیدکننده‌های تایر در جهان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رویداد رتبه‌بندی تایر که به صورت سالیانه برگزار می‌شود، امسال در تاریخ 19 آگوست 2022، 28 مردادماه 1401، برپا شد و تایر بارز در جایگاه بیستم قرار گرفت.

در رویداد 2022 معرفی تولیدکننده‌های تایر برتر دنیا 75 تولید کننده بر اساس میزان فروش، میزان سود حاصل شده و همچنین تولید به ازای هر نفر نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و رتبه‌ یک تا 75 را از آن خود کردند.

آریاک سفر

در این میان گروه صنعتی بارز که در سال گذشته در رتبه 48 قرار گرفته بود با 28 پله صعود در رتبه بیستم قرار گرفت.

سازمان مدیریت صنعتی imi100 هرساله شرکت های برتر صنعتی را رتبه بندی می کند. شرکت بارز در این رتبه بندی که دی ماه هر سال مشخص می شود، به طور متوالی 19 سال برترین تولیدکننده لاستیک در کشور عنوان گرفته است.

فعالیت تایر بارز در کشور

گروه صنعتی بارز که نام قبلی آن مجتمع صنایع لاستیک کرمان بود در سال 1372 افتتاح شد و اولین فعالیت تجاری آن در سال 1373 رخ داد. از تایرهای این گروه صنعتی می‌توان تایر سواری، اس یو وی، تجاری، باری، اتوبوسی، کشاورزی و راهسازی را نام برد.

این گروه صنعتی چشم‌انداز خود را تبدیل شدن به یک تایرساز منطقه‌ای در سال 1404 اعلام کرده و قصد دارد به نمادی ملی تبدیل شود.

گروه صنعتی بارز همچنین ماموریت خود را ارزش‌آفرینی در حوزه ترابری جاده‌ای با به کارگیری فناوری‌های روز دنیا اعلام کرده و سعی دارد با تولید و عرضه انواع تایرها نیازهای مشتریان داخلی، منطقه‌ای و سایران را تامین کند.

از راهبردهای این گروه همچنین می‌توان به ایجاد حاکمیت در شبکه توزیع از طریق توزیع متوازن تایر، حفظ همکاری با خودروسازها، افزایش صادرات به کشورهای هدف، افزایش سطح کیفیت و… اشاره کرد. البته بارز مهم‌ترین راهبردهای گروه خود را کاهش مصرف برق، توسعه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیش‌بینانه، کاهش مصرف گاز، افزایش بهره‌وی مالی دارایی‌ها، به‌روزرسانی و نوسازی ماشین‌آلات و … اعلام کرده است.

بنابر گفته این گروه صنعتی خط مشی، مدیریت چرخه دارایی‌ها به صورت بهینه، تامین ایمنی کارکنان، حفاظت از محیط زیست و بهبود عملکرد انرژی است.

انتهای پیام

مرتبط با : بارز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز