ایوار، بهترین مجری مستقیم تور اروپا

ایوار-کاماپرس

شرکت خدمات مسافرتی ایوار در سال ۱۳۸۱ و در قالب برگزاری تورهای فرهنگی دور اروپا برای دانشجویان شروع به کار کرد. اگرچه در طی این ۲۰ سال، تمامی خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، بیمه مسافرتی و … توسط ایوار ارائه شده است، اما همچنان شهرت ایوار در زمینه اجرای بی‌نقص تورهای اروپا است.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایوار، این مجموعه مجری مستقیم تور اروپا زمینی و هوایی به حساب می‌آید و تورهای یک ماهه دور اروپا (با انجام پرواز در رفت و برگشت) جزو پرطرفدارترین خدمات ایوار به حساب می‌آید. تورهای اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکای ایوار به صورت مستقیم و بدون واسطه اجرا می‌شود و تمامی مراحل از برنامه‌ریزی سفر، رزرو هتل و پرواز گروهی، بررسی مدارک، دریافت ویزا و اجرا، توسط آژانس صورت می‌پذیرد.

آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوز‌های رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تورگردانان را داراست. اولین نماینده رسمی ریل یوروپ در ایران از سال 2006، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران (از سال 2019)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران بخشی از سوابق آژانس ایوار به حساب می‌آید.

ایوار مهمترین هدف خود را بهبود کیفیت خدمات و رضایت همسفران خود می‌داند. تمامی مسافران ایوار پس از سفر، می‌توانند به صورت آنلاین نظر و دیدگاه خود را بر روی وبسایت درج نمایند. تمامی دیدگاه‌های وبسایت ایوار، صحت سنجی شده و بدون هیچگونه سانسور و دخل و تصرفی منتشر می‌شود. همچنین بسیاری از مسافران ایوار، خاطرات و نظرات خود را در قالب کامنت در اینستاگرام این شرکت منتشر می‌کنند که با مطالعه آنها، می‌توان به رضایت مسافران پی برد.

اعتماد سفارتخانه‌ها برای صدور ویزای شینگن

با توجه به حسن سابقه‌ 20 ساله ایوار در اجرای تور اروپا، مراحل صدور ویزای شینگن برای مسافران ایوار به آسانی انجام می‌پذیرد. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط ایوار و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند. اگرچه خدمات ویزای شیگن فقط بر روی تورهای گروهی و انفرادی ارائه می‌شود، اما ارائه ویزای ۵ ساله کانادا و ویزای ۲، ۵ و یا ۱۰ ساله انگلستان بدون خرید تور مسافرتی امکان‌پذیر است.

آریاک سفر

ایوار-کاماپرس

راهنمایان ایوار

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی راهنمای ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از سازمان میراث فرهنگی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه ایوار، به عنوان راهنما فعالیت خود را با این شرکت آغاز نمایند.

تماس با ایوار

اگرچه وبسایت‌ ایوار به آدرس www.eavar.com دارای نماد الکترونیک (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی است اما اگر می‌خواهید به صورت حضوری از خدمات ایوار استفاده نمایید، می‌توانید به آدرس خیابان ولیعصر، روبه‌روی پارک ملت، برج سایه مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز