اینترنت 5G کدام شهرها پرسرعت‌تر است؟

طبق تجزیه و تحلیل‌های شرکت نقشه‌برداری بی‌سیم «اپن سیگنال»، کره جنوبی با میانگین 361 مگابیت در ثانیه سریع‌ترین بارگیری 5G را در بین سایر کشورها دارد؛ تایوان و امارات نیز به ترتیب با 309.9  مگابیت بر ثانیه و 269 مگابیت بر ثانیه به دنبال آن قرار دارند. بر اساس این آمارها، تجربه 5G در شهرهای پیشرو به طور قابل توجهی بهتر از میانگین کشوری‌شان است.

به گزارش کاماپرس به نقل از استاتیستا، اگر در جئونجو- شانزدهمین شهر بزرگ کره جنوبی- زندگی می‌کنید، خبر خوب این است که شما با سرعت متوسط بارگیری سریع 415.6 مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین شهر را در سراسر جهان دارید. شهر شینچو در تایوان مقام دوم را در بین سریع‌ترین بارگیری 5G با 360.۱ مگابیت بر ثانیه دارد؛ در حالی‌که ریاض با 317.3 مگابیت بر ثانیه در رتبه سوم این شهرها قرار می‌گیرد.

بعد از ریاض که در میان پایتخت‌های سریع ۵G رتبه سوم را دارد، شهرهای دوبلین و توکیو در لیست 10 شهر برتر از پرسرعت‌ترین ۵G قرار می‌گیرند.

آریاک سفر

البته شهرهای ایالات متحده در لیست 10 شهر برتر حضور ندارند و کلگری تنها نماینده آمریکای شمالی است. از آنجا که سرعت بارگیری ورزش‌های زمستانی کانادا به طور متوسط با سرعت​181 مگابیت بر ثانیه انجام می‌شود، کلگری در رده دهم لیگ سریع‌ترین شهرها از نظر سرعت ۵G قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز