ایلان ماسک خواهان باشگاه منچستر یونایتد شد؛ وضع تیم معروف اروپایی خوب می شود؟

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیرا در یک توییت جنجالی دیگر اعلام کرده که قصد خرید باشگاه منچستر یونایتد را دارد. اما قبلا ماسک از این توییت‌های جنجالی زیاد داشته و تنها شوکی به هر بخش وارد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون تیم منچستر یونایتد در وضعیت بدی به سر می‌برد. تیمی که همیشه صدرنشین لیگ‌های اروپایی بود اکنون در قعر جدول بین تیم‌های ناشناخته دست و پا می‌زند. اخیرا این تیم دو باخت بد را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رساند. منچستر به زودی به مصاف لیورپول خواهد رفت اما طرفدارانش انتظار چندانی برای پیروزی آن ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در چنین وضعیتی، ماسک اعلام کرده که خواهان باشگاه منچستر است و این موضوع جنجال و چالش جدیدی را برای تیم مذکور ایجاد کرده است. هنوز شرایط تیم منچستر یونایند مشخص نیست و اریک تن هاخ برنامه مشخصی برای پایان دادن به مشکلات این تیم محبوب اروپایی ندارد.

آریاک سفر

ماسک باشگاه منچستر یونایتد را رونق می‌دهد؟

اما توییت ماسک برای طرفدارانی که از خانواده گلیزرهای آمریکا دلخوشی ندارند، خبر مثبت و امیدوارکننده‌ای بود. اخیرا مشکلات تیم منچستر در زمین بسیار زیاد شده و همین مورد موجب شد تا برخی طرفداران به مالکان باشگاه اعتراض کنند و نسبت به آن‌ها بدبین شوند.

با این حال هر فردی که طالب باشگاه منچستر باشد باید تقریبا 2 میلیارد پوند هزینه کند و پرداخت این هزینه سنگین برای از میان به در کردن خانواده گلیزر کار چندان راحتی نیست. ضمن اینکه ماسک هر چند وقت یکبار تصمیماتی را توییت می‌کند که تاکنون عملی نشده است. ضمنا بنیانگذار تسلا به هیچ عنوان اصول باشگاه داری را نمی‌داند و چه بسا خرید این باشگاه، وضعیت تیم منچستر را بدتر کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز