ایست موقت قیمت دلار در مرز 23000 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد ، امروز (3 شهریور) در حالی ثبات خود را حفظ کرد و بدون تغییر در مرز 23 هزار تومان متوقف شد که به نظر نمی رسد این ثبات قیمت پایدار باشد و معامله گران در انتظار تغییرات قیمت این ارز پرتقاضا هستند.

به گزارش کاماپرس، درحالی که دیروز قیمت دلار رشد کرد و به کانال 23 هزار تومان قدم گذاشت و برای ساعتی تا 23 هزار و 50 تومان پیش رفت، بررسی بازار ارز نشان می دهد که امروز نرخ دلار در صرافی های بانکی و بازار آزاد، به ترتیب کاهشی و ثابت بوده است.

قیمت دلار امروز در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۳,۰۰۰ (بیست و سه هزار) تومان معامله شد، صرافی‌های بانکی هم قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری گذشته۲۰ تومان کاهش دادند و درحال حاضر قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۲ هزار و ۴۸۰ تومان است، این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 380 تومان خریداری می‌کنند.

با ریزش بازار سرمایه طی روزهای اخیر انتظار می رود که نقدینگی از بورس به سمت بازار ارز حرکت کند و نرخ دلار همچنان افزایشی باشد، این پیش بینی با رشد قیمت دلار در دو روز گذشته و ورود به کانال 23 هزار تومان محقق شد و این احتمال وجود دارد که دلار در کانال 23 هزار تومان پیش روی کند وجود دارد.

قیمت یورو و سایر ارزها

آریاک سفر

به گزارش دنیای اقتصاد، صمن ثبات قیمت دلار در بازار ارز کشور، در بازارهای جهانی شاهد کاهش ارزش دلار بودیم، ضمن اینکه شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۳.۲۰۵ واحد بسته شد.
در این میان قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها هم مثل دلار با کاهش 20 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 680 تومان اعلام شد، قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 26 هزار و 580 تومان درج شد.
اما در بازار آزاد، یورو نسبت به روز قبل ، با ۱۷ تومان افزایش، ۲۷,۱۶۳ (بیست و هفت هزار و یکصد و شصت و سه ) تومان نرخ گذاری شد.
پوند هم امروز به ۳۰,۱۳۰ (سی هزار و یکصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۳ درصدی داشت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز