ایران باتری: استارتاپ فروش اینترنتی باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

لست سکند

حتما برایتان پیش آمده که وسط خیابان یا وقتی خیلی عجله دارید، باتری ماشین خراب شود. در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باتری در محل را انجام می‌داد و می‌شد با بهترین قیمت باطری ماشین خرید کرد. یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باتری نو را روی ماشین شما نصب می‌کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایران باتری، چنین فروشگاهی باید کارشناسانی داشته باشد که با صبر و حوصله به بررسی مشکل شما بپردازند. سپس یک باتری مطمئن و مناسب برای شما انتخاب کنند. در مرحله بعدی به سرعت خود را به شما برسانند و باتری ماشین را نصب کنند. چنین چیزی دیگر یک آرزو نیست. از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی باطری ماشین ایران باتری تماس بگیرید تا باتری ماشین به صورت رایگان روی خودروی شما نصب شود.

باتری ماشین چیست؟

باتری ماشین مهم‌ترین قطعه در سیستم الکتریکی خودرو است. وظیفه‌ی این سیستم تامین، ذخیره و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های مختلف خودرو است. با توجه به پیچیده‌تر شدن سیستم برقی خودروهای امروزی، خرید باتری ماشین روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. سیستم برای شروع به کار به انرژی ذخیره شده در باتری نیاز دارد.

علاوه بر این تامین انرژی مورد نیاز بسیاری از اجزای خودرو بر عهده‌ی باتری است. وقتی خودرو خاموش است، چراغ‌های داخلی و خارجی، سیستم تهویه، سان روف، دستگاه پخش، دزدگیر، بالابر شیشه‌ و برف پاک‌کن از باتری ماشین تغذیه می‌کنند. وقتی خودرو روشن می‌شود، وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی بر عهده‌ی قطعه‌ای به نام دینام است.

راز آسمان پایتخت

قسمتی از انرژی تولید شده توسط دینام در باتری ذخیره می‌شود. زمانی که دینام نتواند انرژی مورد نیاز خودرو را تأمین کند، باتری از ذخیره خود برای کمک به دینام استفاده می‌کند.

عمر باتری ماشین چقدر است؟

در بسیاری از موارد هنگام خرید باتری از فروشندگان درباره میزان عمر باتری ماشین بسیار می‌شنوید. حقیقت این است که عمر مفید باتری خودرو به موارد مختلفی مانند جنس بدنه، برند و ساختار داخلی آن بستگی دارد. با خرید برندهای معتبر نظیر سپاهان باتری و صبا باتری اطمینان خواهید داشت که باتری شما تا مدت زیادی بدون مشکل کار خواهد کرد.

نکته مهم اینجاست که حتی بهترین برند و گران قیمت‌ترین باتری‌ها نیز بعد از ۲ تا ۳ سال نیاز به تعویض دارند. با این حال بسیاری از باتری‌ها با ضمانت ۵ سال و بیشتر به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید این نوع باتری‌ها را دارید، دریافت ضمانت‌نامه را فراموش نکنید. با خرید باتری ماشین از ایران باتری ضمانتنامه معتبر همراه با مهر فروشگاه را ار ما دریافت خواهید کرد.

انتخاب باتری ماشین برای خودرو شما

خرید باتری ماشین مناسب می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارایی باتری و در نتیجه افزایش کارایی خودرو شود. در انتخاب باتری مناسب برای خودرو باید به مشخصات فنی خودرو مانند میزان آمپر مورد نیاز در سیستم الکتریکی خودرو، قدرت دینام برای شارژ باتری و فضای موجود برای قرارگیری باتری توجه شود. میزان آشنایی صاحب ماشین با خودرو و سیستم فنی آن نیز در انتخاب باتری ماشین اهمیت دارد.

اگر فرد زمان و حوصله‌ی کافی برای بررسی باتری را داشته باشد، باتری اسیدی انتخاب بدی نخواهد بود. برای افرادی که این زمان و حوصله را ندارند، باتری اتمی گزینه بهتری است.

توجه داشته باشید که باتری های اسیدی برای آب و هوای سرد مناسب ترند. شما می‌توانید برای خرید باتری ماشین انواع خودروهای شرکت ایران خودرو نظیر پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، رانا، تارا و … با ایران باتری تماس بگیرید. همچنین برای خرید باتری پراید با بهترین قیمت باتری پراید، باتری تیبا باتری ساینا و باتری کوئیک با ایران باتری تماس بگیرید.

چطوری از ایران باتری خرید کنیم؟

خیلی اوقات ممکن است وقت نداشته باشید برای خرید باتری ماشین، فروشگاه ها را یک به یک بگردید. مخصوصا اگر باتری ماشین به مشکل خورده باشد، کار سخت تر هم می‌شود. یک فروشگاه اینترنتی باتری ماشین، توی این اوضاع نعمت بزرگی است.

چنین فروشگاهی باید دو ویژگی مهم داشته باشد: هم سریع باشد و هم قابل اعتماد. فروشگاه اینترنتی ایران باتری با این ایده‌ها فعالیت می‌کند. اول اینکه با به کارگیری یک تیم بزرگ، همیشه آماده‌ی خدمات رسانی است.

ثانیا با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. کارشناسان ایران باتری چه در مرحله انتخاب باتری ماشین و چه در زمان تعمیر و نصب، با دانش و دقت بالا عمل می‌کنند. کافیست با شماره  02177036618 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید، دیگر نباید نگران چیزی باشید. ایران باتری خدمات نصب رایگان باتری ماشین در محل را به سرعت و با قیمت مناسب انجام می‌دهد.

اگر وقت بیشتری دارید، به سایت ایران باتری مراجعه کرده و چرخی بزنید. آنجا انواع برندهای ایرانی و خارجی و باتری مناسب برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی را خواهید دید. می‌توانید کیفیت و قیمت آنها را مقایسه کرده و با تأمل بیشتری انتخاب کنید. در سایت ایران باتری پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت.

خرید باتری مطمئن برای ماشین، سرویس و نصب انواع باتری در سریع‌ترین زمان، با فروشگاه اینترنتی ایران باتری، سریع، تمیز و به صرفه انجام می‌شود.

مرتبط با : ایران باتری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز