ایده هدیه سازمانی برای پرسنل

ارکیده کارت-کاماپرس
لست سکند

یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروزه کسب و کارها با آن مواجهند موضوع منابع انسانیست که البته شاهرگ حیاتی برای سازمان‌ها محسوب می‌شود و بدون شک یکی از دغدغه‌های مدیران است؛ چرا که پیشرفت یک شرکت یا سازمان رابطه مستقیم با نیروی انسانی وفادار و متخصص آن دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین و البته متفاوت ترین ایده هدیه سازمانی برای پرسنل آشنا کنیم.

از نظر محبوبیت مشوق های شرکتی، کارت های هدیه موثرتر و کارامدتر از پول نقد هستند. حتی در این زمینه تحقیقاتی نیز انجام شده و نتیجه نشان می دهد که کارت های هدیه محبوب ترین جایزه هستند. تقریباً از هر چهار پاسخ‌دهنده در این تحقیق، سه نفر موافق بودند که کارت‌های هدیه بسیار هیجان‌انگیزتر و خاطره‌انگیزتر از پول نقد است. از طرفی به دلیل محبوبیت غذا و رستوران گردی بین همه ما، مجموعه رستوران‌های ارکیده  کارت‌های اعتباری یا ارکیده کارت را طراحی نموده است.

ارکیده کارت چیست؟

یکی از جدیدترین و متفاوت ترین سرویس‌های مجموعه کافه و رستوران‌های ارکیده، نسل جدیدی از کارت‌ هدیه است که با عنوان “ارکیده کارت” ارائه میشود.  این کارت ها قابلیت شارژ در قیمت‌های مختلف را داراست و همچون کارت های بانکی می باشد. شما می توانید با یک بار خرید این کارت، در مناسبت ها و جشن های مختلف این کارت را برای عزیزانتان شارژ کنید. علاوه بر این، ارکیده کارت یک هدیه بسیار ویژه و خاص برای تقدیر از کارکنان و مدیران در پایان سال کاری، جشن ها و مناسبت های مختلف مانند جشن نوروز می باشد. قابلیت استفاده در تمام شعب برای کلیه خدمات رستوران و کافه از دیگر ویژگی‌های ارکیده کارت است.

ارکیده کارت چیست؟ کاماپرس

چرا ارکیده کارت خاص‌ترین هدیه سازمانی برای پرسنل است؟

وقتی صحبت از هدیه به مشتریان، کارمندان، مدیران و حتی شرکای تجاری می‌شود، می‌بینید که انتخاب‌های مختلفی برای هدیه خریدن دارید. اما انتخاب یک هدیه سازمانی که در خور شان پرسنل و مدیران باشد، کار دشواری است. همانطور که اشاره کردیم یکی از اصلی ترین تفریحات همه ما، رستوران گردی و نوش جان کردن شام یا ناهار دسته جمعی با خانواده و دوستان است. پس دادن هدیه ای که برای همه جذاب و مربوط به غذا باشد همیشه هیجان انگیز است.

راز آسمان پایتخت
  • تنوع فضا در مجموعه رستوران های ارکیده

آنچه در مورد فضای شعب مختلف ارکیده صدق می‌کند تفاوت فضا و حس و حال هر شعبه با شعبه دیگر است. شعبه جاده چالوس ارکیده شبیه بهشتی در دل جاده چالوس است که با رودخانه و درختان سر به فلک کشیده محصور شده. شعبه مهستان کرج، رستوران کافه‌ای گردون که یکی از جاذبه های گرشگری شهر کرج به حساب می‌آید. شعبه آرژانتین با فضای کلاسیک و دلنشین در قلب تجاری-اداری شهر تهران واقع شده. شعبه متل قو به نگین ساحلی ارکیده شناخته میشود و در جوار دریای خزر قرار گرفته است. شعبه شهریار ارکیده، باغ رستورانی خوش منظره‌ و وسیع هست در نزدیکی تهران. شعبه اقدسیه با چشم انداز بی‌نظیری بر تهران فضایی لوکس دارد. شعبه سعادت‌آباد با سه سالن مجزا و طراحی منحصر به فرد در غرب تهران واقع شده. شعبه اصفهان که به تازگی افتتاح شده در فضایی سنتی با امکاناتی خاص و متفاوت برای پذیرایی و آسایش مسافران و میهمانان طراحی شده.

تنوع فضا-کاماپرس

  • منوی با کیفیت و متنوع رستوران ارکیده

موضوع دیگری که باعث متمایز شدن مجموعه رستوران‌های ارکیده نسبت به سایر رستوران‌ها می‌‌شود کیفیت و تنوع در منوی رستوران و کافه هست. رستورانی که بیش از 65سال قدمت دارد و همچنان پررونق است، توانسته با ذائقه و سلیقه‌ی مردم عیاق شود و با آنها رشد کند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت، همکاری با آشپزان متبحر و کاربلد، پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای همگی دلیل محکمی است بر این ادعا.

منوی با کیفیت-کاماپرس

  • توجه به کودک در کافه رستوران ارکیده

یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها انتخاب رستورانی است که فضایی مناسب برای کودکان داشته باشد تا با خیالی آسوده بتوانند با دلبندان خود به این رستوران رفته و لحظات خوشی را داشته باشند. مجموعه رستوران‌های ارکیده، با رعایت استانداردهای لازم فضایی شاد را برای کودکان فراهم ساخته است. نمایش عروسکی رایگان، گریم چهره کودم، صندلی کودک، اتاق بازی کودکان، موسیقی آرامش بخش، سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و …. بخشی از خدمات ویژه ارکیده برای کودکان است.

  • خدمات جشن و مراسم با تم اختصاصی در رستوران ارکیده

در مراسماتی مانند برگزاری مراسم تولد در رستوران نیز هماهنگی بین کارکنان نقش مهمی دارد، برای مثال: آوردن به موقع کیک، روشن کردن شمع‌ها، اجرای تم درخواستی سفارش‌دهندگان و از همه مهمتر خوش برخوردی پرسنل با مهمانان! مجموعه رستوران‌های ارکیده از کادری مجرب و خوش‌ذوق برخوردار است تا تشریفات برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها را با شکوه و در محیطی مجلل اجرا کنند.

  • دسترسی راحت و امکانات رفاهی در کافه رستوران ارکیده

تعدد شعب دسترسی به مجموعه رستوران‌های ارکیده را راحت کرده. اما نکته مهم اینکه تمامی شعب مجموعه رستوران های ارکیده با پارکینگ اختصاصی دغدغه پیدا کردن جای پارک را برطرف کرده تا میهمانان بدون نگرانی و استرس از حضور در این مجموعه لذت ببرند.

سایر ویژگی‌های ارکیده کارت

بهترین هدیه به عنوان هدیه سازمانی به پرسنل در مناسبت های مختلف

امکان شارژ نامحدود به مبلغ دلخواه

اعتبار زمانی نامحدود

امکان هدیه دادن به افراد

امکان استفاده از تمامی خدمات: رستوران، کافی شاپ و قلیان

ارکیده کارت را چطور تهیه کنیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان واحد فروش سازمانی گروه غذایی ارکیده در ارتباط باشین.
۰۹۱۲۳۶۵۸۰۶۲‌
۰۹۱۲۳۳۸۳۲۶۰
‌۰۹۱۲۳۶۹۰۹۱۱‌

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز