ایده جالب نشر اطراف برای خرید کتاب

نشر اطراف طی ایده‌ای تازه و جذاب برای علاقمندان به کتاب‌خوانی، شرایطی فراهم کرده تا افراد امکان مقایسه بهتر بین کتاب‌های انتخاب شده را داشته باشند و بعد اقدام به خرید کنند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به افزایش قیمت کتاب‌ها نشر اطراف با در نظر گرفتن شرایط موجود، امکانی را فراهم آورده که افراد با مراجعه به دفتر نشر، حضوری همه کتاب‌ها را مشاهده کرده و آن‌ها را کنار هم ببینند؛ حتی مراجعه‌کنندگان می‌توانند قسمت‌هایی از کتاب‌ها را نیز مطالعه کنند.

اقدام دیگر نشر اطراف قرار دادن میزی در دفتر نشر است. این میز به افرادی اختصاص داشته که برای خرید مستقیم به این مجموعه مراجعه کرده و قصد انتخاب از بین کتاب‌های مجموعه یا لیست مورد نظر خود را دارند. کاربران امکان استفاده از این میز را برای ورق زدن یا مطالعه کتاب‌ها داشته و در صورت انتخاب کتاب مورد علاقه‌شان از 20 درصد تخفیف این نشریه برخوردار خواهند شد. همچنین این مجموعه برای راحتی و اطلاع بیشتر خوانندگان، همواره مقدمه، فهرست و اطلاعات کتاب‌های منتشر شده در مجموعه خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خودش قرار می‌دهد.

آریاک سفر

این انتشاراتی همزمان با شیوع کرونا، در ابتدای اسفند ماه 1398، به ارسال پستی کتاب‌های خود در سراسر کشور اقدام کرد. البته نشر اطراف از ابتدا، این اقدام را گامی در راستای تسهیل خرید اینترنتی کتاب و تشویق خوانندگان به مطالعه در روزهای بحرانی کرونا می‌دانست.

نشر اطراف، به صورت تخصصی در حوزه کتاب‌های روایتی و قصه گویی فعالیت داشته و از سال 1396 با مدیریت نفیسه مرشد زاده فعالیت خود را آغاز کرد. مرشدزاده از داستان نویسان ایران بوده و از سوابق کاری وی می‌توان به سردبیری همشهری اشاره کرد. دفتر نشر اطراف در خیابان شریعتی تهران قرار داشته و چون فضای این نشریه کوچک بوده از کاربران خواسته شده تا در صورت تمایل به مطالعه و انتخاب حضوری کتاب‌ها با این مجموعه هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

مرتبط با : نشر اطراف
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز