اکتیران؛ موثر در صنایع نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی

برای هر کسب و کاری مهم است که با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و صرف هزینه‌های زیاد، دستاورد و نتیجه دلچسبی به دست آورند. از جمله عوامل موثر در جذب مشتریان نمایشگاهی، جذابیت غرفه‌های شرکت‌ها است. اکتیران، یکی از زیرمجموعه‌های اصلی هلدینگ صنعتی فاخر، با استفاده از کیفیت هنری مناسب و فناوری‌های نوین در این بخش، به کمک مدیران شرکت‌های مختلف آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعتی کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساخت و چیدمان غرفه‌ها از ابزارهای موثر تبلیغات بوده و اهمیت آن در کشورهای صنعتی به حدی است که این بخش به صورت مستقل فعالیت می‌کند. امروزه در صنعت نمایشگاهی ایران، غرفه داران بر این باورند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب بازدیدکنندگان از غرفه دارند.

به عبارتی غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و محصولات آن است؛ به طور کلی این بخش برای معرفی عملکرد موسسات و مدیران و نشان دادن نظم، زیبایی و ایجاد حس آرامش خاطر به مراجعه کنندگان اهمیت دارد.

آریاک سفر

از کسب تجربه تا قرارداد با اکتانورم آلمان

در سال‌های 1365 تا 1369، مدیریت شرکت اکتیران در قالب مجموعه خدمات بین المللی- نمایشگاهی و غرفه سازی، در حال تجربه‌اندوزی بود. پس از سپری شدن این مدت، شرکت اکتیران در سال 1369 با هدف فرهنگ سازی استفاده از سیستم‌های نوین دکوراسیون اُپن فضاهای اداری و طراحی و تولید سیستم‌های پیش ساخته و همچنین جهت پاسخ به نیاز ایرانیان در این حوزه تاسیس شد.

سال 1370 این مجموعه گام اصلی خود را برداشت و با شرکت «اکتانورم آلمان» قرارداد منعقد کرد تا پس از آن محصولات و قطعات خود را تحت لیسانس همین شرکت تولید کند. اکتیران به مشتریان خود کمک می‌کند تا فضای مناسبی را در مجموعه‌شان خلق کنند.

این شرکت با مدیریت سما علی‌اکبر کاشانی، در نظر دارد تا چشم انداز منحصر به فردی از کیفیت تولید و ساخت را برای مشتریان خود فراهم کند. این چشم انداز علاوه بر کیفیت طراحی و ساخت و ساز، به خدمات و روابط مشتریان هم مربوط می‌شود.

اکتیران به کدام کشورها صادرات دارد؟

در حال حاضر اکتیران به تولید محصولاتی اداری مثل فوکسی، میز اداری، فایلینگ و کمد، پارتیشن اداری، مبل و صندلی، دیوارپوش و گروه پنتا می‌پردازد. این شرکت علاوه بر عرضه محصولاتش در بازار داخلی، تا به حال به کشورهای حوزه خلیج فارس و امارات، لیبی، قبرس، روسیه، ژاپن، تایوان، سوئیس و بسیاری از مناطق اروپایی هم صادرات داشته است.

همانطور که قبلا بیان شد، این مجموعه در حوزه خدمات نمایشگاهی هم فعالیت دارد و به غرفه سازی نمایشگاهی، اجاره تجهیزات و برگزاری انواع نمایشگاه هم می‌پردازد.

در رزومه کاری اکتیران ارائه خدمات مشاوره‌ای برای نمایشگاه‌های بین المللی معدن و ماشین آلات معدنی، ایرانگردی و جهانگردی و … به چشم می‌خورد.

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی

این مجموعه در زمینه همراهی با فعالیت‌های فرهنگی نیز کارنامه مثبتی از خود به جای گذاشته و سال 1398 قبل از همه گیری ویروس کرونا، در حالی که هنوز تئاترها مشغول فعالیت بودند، سرمایه گذار اثری نمایشی به نام «مارلون براندو» شد. این نمایش در تیرماه سال 1398 با بازی امین تارخ، سارا رسول‌زاده، یلدا عباسی، بهنام شرفی و چند بازیگر دیگر در تماشاخانه سپند روی صحنه رفت. مهران رنج‌بر نویسنده و کارگردان این اثر را بر عهده داشت.

مرتبط با : اکتیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز