اپلیکیشن موبایلت و خدماتش را می‌شناسید؟

«موبایلت» اپلیکیشن جدید بانک سامان است که از سال 1395 در شرکت وینگ کار خود را آغاز کرد. نام این نرم افزار از دو کلمه موبایل و والت ساخته شد و در زبان انگلیسی به معنای کیف پول همراه و در زبان فارسی به معنی موبایل تو است. این دستیار مالی هوشمند در قدم اول برای رفع نیاز مشتریان به خدمات موبایلی و در گام دوم برای پارادایم بانکداری دیجیتال تدارک دیده شد. دارندگان حساب در بانک سامان با استفاده از موبایلت می‌توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات معمول بانکی مانند انتقال وجه، خدمات در خصوص تسهیلات، صورتحساب‌ تراکنش‌ها و… از دیگر خدمات مالی این نرم افزار مانند پرداخت قبوض بهره مند شوند.

کاماپرس در ادامه به 9 نکته درباره این مجموعه اشاره می‌کند که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مشتریان بانک سامان جالب خواهد بود؛

1. اپلیکیشن موبایلت توسط مسعود قبائی، مهرداد اندامی و محسن محمدیان بنیانگذاری شد. تعداد کارکنان اصلی برای این سامانه 10 نفر است.

2. این سامانه در حوزه‌های بانکداری پیشرفته، خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت حسابداری شخصی به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. الگوی موبایلت، نئوبانک‌های برتر دنیا اعلام شدند. نئوبانک‌ها معمولاً چند سرویس عادی و اولیه از بانک را ارائه می‌کنند.

آریاک سفر

4. تا دی ماه سال جاری 9 نسخه بروز رسانی موبایلت در اختیار کاربران قرار گرفت، تقریبا هر ماه یک به روز رسانی از این سامانه به کاربران ارائه شد.

5. موبایلت به منظور حفظ حریم شخصی کاربران خود هیچ اطلاعات محرمانه بانکی از کاربران را نگهداری نمی‌کند و همه چیز در فضای آن رمز نگاری شده است.

6. تعداد 559 هزار و 184 کاربر در حال حاضر از این نرم افزار استفاده می‌کنند. تاکنون 48 میلیون و 293 هزار و 366 تراکنش موفق به ارزش بیش از 912 هزار میلیارد ریال با استفاده از موبایلت به ثبت رسیده است.

7. امکان خرید کارت هدیه از طریق این سامانه در مبالغ یک، دو، سه، پنج، ده و بیست میلیون ریالی برای مشتریان وجود دارد.

8. در صورتی که کاربران پس از ورود به موبایلت پنج دقیقه از سرویس‌های آن استفاده نکنند، به طور خودکار این نرم افزار از دسترس خارج شده و کاربر باید مجدد وارد آن شود.

9. این نرم افزار در سال 1396 توانست رتبه اول جشنواره وب و موبایل را در دسته فین تک به دست آورد. فین تک در واقع کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. همچنین موبایلت در سال ذکر شده به عنوان بهترین اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل نیز شناخته شد.

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز