اپلیکیشن بامبو را تا چه حد می‌شناسید؟

«اپلیکیشن بامبو» از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه جدید ترندهای گروه مالی در گوشی همراه در ایران آغاز کرد. این اپلیکیشن مانند یک مربی مالی در زمینه مشاوره سرمایه گذاری به کاربران و همچنین مدیریت سرمایه آن‌ها عمل می‌کند. این مجموعه به پشتوانه سابقه و تجربه 25 ساله «هلدینگ مالی مفید»، به پیشرفت همیشگی فکر می‌کند. علاوه بر رشد و پیشرفت همیشگی، آموزش، یادگیری و توسعه فردی، استفاده از خدمات رفاهی و بهره مندی از بیمه خدمات درمانی از مزایای کار کردن در بامبو اعلام شدند.

کاماپرس در ادامه با ارائه 9 نکته از این مجموعه، آشنایی بیشتری از بامبو را برای خوانندگان مطلب به دست می‌دهد؛

1. بنیانگذار بامبو «هلدینگ مالی مفید» است؛ این مجموعه با 15 نفر نیروی کار، در حوزه سرمایه گذاری، مشاوره مالی و مربی مالی و برنامه ریزی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

2. این مجموعه اهداف پیشنهادی خود را برای سرمایه گذاری خرید کالای دیجیتال، خودرو، سفر و خرید مسکن بیان می‌کند.

3. بامبو برای افراد دارای دانش و تچربه مالی کم و اشخاص فعال در زمینه سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است. سرمایه افراد در این مجموعه به صورت خودکار و هوشمندانه روی صندوق‌های بورسی سرمایه گذاری می‌شود.

آریاک سفر

4. افراد به منظور سرمایه گذاری در بامبو باید دارای کد سجام یا ثبت نام در کارگزاری مفید باشند. سرمایه اولیه افراد نیز پس از پرداخت، حداکثر تا 72 ساعت در صندوق‌های سرمایه گذاری هلدینگ مالی مفید سرمایه گذاری خواهد شد.

5. بخشی از سرمایه افراد وارد بازار سرمایه و بورس خواهد شد. با توجه به نوسانات بازار سرمایه امکان ارائه سود قطعی موجود نیست و تنها با استناد به روند گذشته امکان به دست آوردن تقریبی از میزان سود آینده موجود است.

6. حداقل سود سرمایه گذاری در این مجموعه بر اساس روندهای گذشته صندوق‌های سرمایه گذاری، 12 درصد و حداکثر سود نیز بر همین اساس 28 درصد است.

7. وبلاگ بامبو حاوی مطالب درباره مدیریت سرمایه، خلاصه کتاب‌های مرتبط با دنیای سرمایه، پس انداز، ارز دیجیتال و … است.

8. اعتبار هلدینگ مالی مفید تضمین اصلی سرمایه گذاری در بامبو شناخته می‌شود. علاوه بر این در صندوق‌های درآمد ثابت مانند نامی، بخش زیادی از سرمایه در اوراق تضمین شده توسط دولت و بانک مرکزی سرمایه گذاری می‌شود. بخش قابل توجه دیگر نیز به صورت وجه نقد، به منظور تضمین نقد شوندگی سرمایه گذاری متقاضیان است.

9. اپلیکیشن بامبو از طریق گوگل پلی، آی اپس، سیب اپ، اناردونی، سیب ایرانی و … قابل دریافت است.

مرتبط با : بامبو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز