اپلیکیشن استعلام چک برگشتی ساد24 را رایگان نصب کنید

همان طور که آگاه هستید، چک یکی از ابزارهای مهم نظام پرداخت کشور محسوب میشود و همیشه نقش قابل توجهی در تسویه مبادلات داشته، اما به هر حال طی سال‌‌های گذشته صدور چک‌های بلامحل زیاد شده و در نهایت این امر باعث افزایش عدم مقبولیت و اعتبار چک در کشورمان شد. به همین دلیل سامانه صیاد با متمرکزسازی درخواست‌های دسته چک های مشتریان، امکان اعتبارسنجی صاحبان حساب و امضا رو فراهم کرده تا از اختصاص دسته چک به افراد فاقد صلاحیت و بد سابقه جلوگیری کند؛ همچنین به لطف این سامانه و با اختصاص شناسه منحصر به فرد به هر برگ چک، استعلام و پیگیری وضعیت چک ساده میشود و بدون شک این کار باعث افزایش اعتبار دسته چک در تبادلات مالی کشور خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، چند روزی است که مردم با اختلالاتی در سامانه استعلام چک صیادی یا همان سامانه استعلام چک برگشتی دست و پنجه نرم می کنند و استعلام هایشان بی جواب می ماند. ولی جالب است بدانید که در واقع هیچ اختلالی در سامانه استعلام پیامکی چک وجود ندارد، فقط با توجه به دستور اخیر وزارت ارتباطات، به علت هزینه دار بودن استعلام پیامکی چک جز خدمات ارزش افزوده حساب می شود. با ما همراه باشید تا به طور کامل این موضوع را باهم بررسی کنیم. استعلام چک صیاد از طریق سامانه پیامکی با هزینه 350 تومانی بهمراه بود و ازای هر استعلام مبلغ 350 تومان از شارژ سیم کارت اعتباری افراد کسر می شد. با توجه به دستور جدید وزیر ارتباطات این سامانه جزو خدمات ارزش افرزوده یا همان وس قرار گرفته است و به همین خاطر اختلالاتی در استعلام ها به وجود امده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به این موضوع برای استعلام چک برگشتی از طریق سامانه پیامکی، باید ابتدا کیف پول الکترونیکی خود را شارژ کرده تا هزینه استعلام از کیف پول الکترونیکی شما کسر شود. سپس استعلام بگیرید. البته هنوز این امکان وجود دارد که با توجه به اختلالاتی که در سامانه وجود دارد استعلام شما بی پاسخ بماند!!!

 چک برگشتی را رایگان و سریع استعلام کنید
استعلام چک صیاد یا همان استعلام چک برگشتی، از طریق اپلیکیشن استعلام چک برگشتی ساد24 کاملا رایگان می باشد و هزینه ای ندارد. با توجه به رایگان بودن استعلام چک صیاد در اپلیکیشن ساد24، دیگر مشکلاتی همچون خدمات ارزش افزوده و کیف پول الکترونیکی وجود ندارد.

ضمن اینکه شما می توانید از سایر مزیت های اپلیکیشن استعلام چک برگشتی ساد24 استفاده کنید. سایر مزیت های این اپلیکیشن عبارت اند از:

آریاک سفر

1. استعلام رایگان خوش حسابی صادر کننده چک از “بانک مرکزی” (استعلام چک صیاد)
2. استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی (استعلام ساد24)
3. یادآور سر‌رسید چک‌های دریافتی و پرداختی (یادآور چک)
4. راس گیری چک در کمتر از ۱۰ ثانیه (رأس گیر چک)
5. دسته بندی و بایگانی چک‌ها
6. تبدیل سریع رقم به حروف
7. تبدیل تومان به ریال
8. تبدیل ریال به تومان
9. محاسبه سود و اقساط وام بانکی

در زمان صرفه جویی کنید
اگر نمیخواهید زمان زیادی را صرف وارد کردن اطلاعات روی چک به اپلیکیشن، کنید کافی است تا کد qr روی چک را اسکن کنید تا به راحتی و بدون اتلاف وقت و در کمتر از 30 ثانیه و کاملا رایگان استعلام بگیرید. قابلیت استعلام چک برگشتی با کد qr هم برای استعلام ساد و هم برای استعلام صیاد اپلیکیشن ساد24 امکان پذیر است.
با اسکن کردن کد qr روی چک، در کمتر از 30 ثانیه از سرقتی/مفقودی نبودن چک و خوشحسابی صادر کننده چک دریافتی مطلع شوید.
با ساد24 معاملات امنی را برای خود رقم بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ساد24
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز