اولین گوشی تاشدنی شیائومی با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

لست سکند

شیائومی با می میکس فولد رسما ورود خود را به بازار گوشی‌های تاشدنی اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، می میکس فولد اولین گوشی تاشدنی شیائومی است که با صفحه‌نمایش باکیفیت و دوربین توانمندی که دارد می تواند به عنوان یک رقیب سرسخت و جدید در بازار جهانی با گوشی های تاشدنی سامسونگ و هواوی رقابت کند. این گوشی جدید مثل گوشی های تاشدنی سامسونگ و هوآوی به سمت داخل تا می شود.

امتیاز اول، صفحه نمایش ۸٫۰۱ اینچی
صفحه‌نمایش بزرگ داخلی شیائومی می میکس فولد مهمترین ویژگی این گوشی منحصر به فرد است. این صفحه نمایش از نوع OLED است و ابعادش به ۸٫۰۱ اینچ می‌رسد و محتوا را با نسبت تصویر ۴:۳ و وضوح +1440p به‌نمایش می‌گذارد.  صفحه‌نمایش شیائومی می میکس فولد ابعادی در حد تبلت‌ها دارد و بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش به‌کاررفته در گوشی‌های تاشدنی تا به امروز است.

صفحه‌نمایش داخلی می میکس فولد به‌حدی بزرگ است که حالت دسکتاپ به دستگاه اضافه شده است.

می میکس فولد با سبک ترین لولا

راز آسمان پایتخت

مدیران شیائومی د رمراسم رونمایی این گوشی اعلام کردند لولایی Uشکل برای می میکس فولد طراحی شده که ۲۷ درصد سبک‌تر از لولای به‌کاررفته در دیگر گوشی‌های تاشدنی است.

همچنین در آزمایش‌های اولیه، می میکس فولد ۲۰۰ هزار بار بدون مشکل تا شده و این مقاومت به یک میلیون بار افزایش پیدا کرده است.

اولین گوشی دنیا با فناوری لنز مایع

شیائومی می میکس فولد اولین گوشی در جهان است که از فناوری لنز مایع در دوربین تله‌فوتو استفاده می‌کند. در این سیستم فیلمی منعطف با مایعی شفاف پر شده است. این سیستم لنز می‌تواند با استفاده از موتوری کوچک و دقیق شکل خود را تغییر بدهد و از این حیث عملکردی شبیه چشم انسان دارد. مایع به‌کاررفته در لنز تله‌فوتوی می میکس فولد در دمای بین ۴۰- تا ۶۰+ درجه‌ی سانتی‌گراد بدون مشکل کار می‌کند.

استفاده از سیستم لنز مایع باعث می‌شود دوربین تله‌فوتوی می میکس فولد بتواند نسبت بزرگ‌نمایی اپتیکال خود را از سه برابر تا ۳۰ برابر تنظیم کند.لنز جدید شیائومی حداقل فاصله‌ی فوکوس سه سانتی‌متر دارد تا بتواند در فاصله‌ی بسیار نزدیک از سوژه‌ها، عکس ماکرو ثبت کند.

دوربین اصلی شیائومی می میکس فولد دارای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 با ابعاد 1/1.52 اینچ است که در پشت لنزی هفت قسمتی قرار می‌گیرد.

می میکس فولد با چه قیمتی وارد بازار می شود؟

دو مدل از شیائومی می میکس فولد ۲۷ فروردین ماه به بازار عرضه می‌شوند. کانفیگ مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی با قیمت ۱۰۰۰۰ یوآن معادل۱۵۲۰ دلار عرضه می شود.

کانفیگ دوم با همین مقدار حافظه‌رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی برچسب ۱۱۰۰۰ یوآن معادل۱۶۷۳ دلار قیمت دارد.. قوی‌ترین مدل این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه‌‌ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی دارد با قیمت ۱۳۰۰۰ یوآن معادل۱۹۷۸ دلار فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز