اولین خودرو کوپه ایرانی چقدر قیمت دارد؟

دیگنیتی اولین خودرو کوپه ایرانی تا دو، سه هفته آینده به بازار عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، دیگنیتی محصول جدید شرکت بهمن موتور است که قرار است به زودی وارد بازار ایران شود. خودرو دیگنیتی یک کراس اور کوپه با طراحی مدرن و به روز با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است. جعبه دنده این خودرو نیز یک گیربکس اتوماتیک CVT است که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو خودرو منتقل می‌کند.
گفته می شود عرضه این خودرو کوپه جدیدتا پایان سال 99 انجام می شود. دیگنیتی در بازار ایران، رقبایی مثل هاوال H2، ام وی ام x55، هایما s7، جک S5 و حتی تیگو 5 توربو را در مقابل خود دارد.

کوپه جدید بهمن خودرو چقدر قیمت دارد؟

قیمت این خودرو در بازار چین از 15 هزار دلار آغاز شده و با انتخاب امکانات بیشتر با پیشرانه‌ 1.5 لیتری، به 21650 دلار نیز می رسد، اما هنوز قیمت قطعی این خودرو از سوی شرکت خودرو سازی بهمن اعلام نشده است.

آریاک سفر

به گفته محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور دیگنیتی اولین SUV کوپه ساخت داخل است و میزان داخلی سازی در خودروسازی بهمن به طور معمول با 20 درصد ساخت داخل شروع می‌شود که در محموله‌های آتی، افزایش ساخت داخل در مجموعه خودرو دیگنیتی در دستور کار قرار دارد.

این خودرو قرار است با قطعات ایرانی ساخته شود. ضرابیان درباره حمایت از قطعه‌سازان با توجه به تاکید این شرکت بر ارتقای داخلی سازی به خبر خودرو می گوید:« برای توسعه زنجیره تامین این خودرو اقدام کرده‌ایم و با دعوت از دو انجمن قطعه‌ساز، از قطعه‌سازانی که دارای پتانسیل سرمایه‌گذاری و یا برخوردار از شرکت‌های R&D بوده و یا جزو شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شوند، دعوت به همکاری کرده ایم تا توسعه ساخت داخل با تاکید بر حفظ کیفیت از طریق زنجیره تامین عملیاتی شود.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز