اولین تصاویر منتشر شده از هیوندای سوناتا مدل 2024

کمپانی هیوندای به تازگی تأیید کرده است که سدان متوسط سوناتا در سال 2024 فیس لیفت خواهد شد و مدل N Line نیز همچنان ویژگی های اسپرت خودش را حفظ خواهد کرد. این مدل نیمه دوم سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای سوناتا N Line مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

بنا به گفته کمپانی کره ای هیوندای، سوناتا N Line مدل 2024 با سه موتور متفاوت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت: یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی، یک نسخه توربو از همین موتور و یک موتور هیبریدی جهار سیلندر و 2.0 لیتری.

موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری 191 اسب بخار نیرو و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و روی مدل پایه سوار می شود. در مدل هیبرید موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی 151 اسب بخار نیرو تولید می کند و یک موتور برقی 51 اسب بخاری نیز به کمک آن می آید.

آریاک سفر

از تجهیزات ایمنی هیوندای سوناتا N Line مدل 2024 می توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار عبور از خط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم پارک هوشمند ا استفاده از ریموت کنترل اشاره کرد.

قیمت سوناتا N Line مدل 2024 به صورت رسمی تاکنون اعلام نشده است و انتظار می رود این قیمت در آستانه عرضه آن در نیمه دوم امسال مشخص بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز