اهمیت یک هدیه خوب

هورهدیه-کاماپرس

تقدیر از یک دوست، مادری مهربان، کارمندی سخت کوش و مدیری مسئول، همیشه ساده نیست. گاهی کلام به تنهایی گویای احساسات ما نیست و کمی عمل به کلام معنا می‌بخشد و فراتر از آن، شادی‌ها را شکوفا می‌کند. در اینجاست که ما نیازمند ابزاری هستیم تا احساسات درونمان را به دنیای بیرون پیوند دهد. البته کج سلیقه‌ای و انتخاب نادرست می‌تواند این لحظات ناب را کمرنگ کرده یا حتی اثری منفی روی مخاطب داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هدیه سرشار از نشانه هاست. می‌تواند میزان اهمیت گیرنده، ارزش و زمانی که برای او صرف کرده‌اید، خلاقیت، هوشمندی و سلیقه شما را نشان دهد. اینجاست که گاهی انتخاب یک هدیه خوب اضطراب آور می‌شود.

اما راه حل چیست ؟

“استفاده از متخصصینی که حرفه و کار خود را در این موضوع قرار داده‌اند.”

با همین رویکرد شرکت “هور هدیه مانا” از 6 سال قبل شروع به فعالیت کرد. ما در “هور هدیه” راه حل‌هایی ارائه می‌کنیم تا شما بتوانید بدون دغدغه بهترین هدیه  را برای مخاطب خود انتخاب کنید.

آریاک سفر

چگونه این کار را می کنیم؟

نحوه انتخاب:

“شرکت هور برای انتخاب کالاهای خود از یک الگوریتم و روند مشخص استفاده می‌کند.”

  1. ابتدا از برترین برندهای صنعت هدیه در جهان الگوبرداری کرده و محصولات جدید آن‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم
  2. از مشتریان سابق و فعلی خود و افراد صاحب نظر باز خورد می‌گیریم
  3. اقدام به تولید یا واردات کالا می‌کنیم.

در اینجا قصد دارم برای ادعای خود مثالی بیاورم. یکی از کالاهای اختصاصی شرکت هور که در بازار ایران فقط توسط این شرکت به فروش می‌رسد، جاقلمی شوالیه است.

هور هدیه-کاماپرس

این محصول طراحی شرکت آمریکایی تینک گیک ( Think Geek ) است. شرکت تینک گیک تولید کننده سرگرمی هایی برای بزرگسالان است. ما امروز این محصول را در ایران موجود کرده‌ایم و به راحتی می‌توانید با جستجو در گوگل در سایت‌های معتبر با آن بیشتر آشنا شوید.

هورهدیه-کاماپرس

مثال دیگر خودکار طرح بورلی پرلنست است که طراحی آن الهام گرفته از خودکارهای شرکت کراس می‌باشد. شرکت کراس یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده نوشت افزار در جهان است. قیمت مناسب این خودکار در مقایسه با برند اصلی باعث شده تا کیفیت بالا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیزمان قرار گیرد.

بسته بندی هدیه ( Gift  Wrapping )

یکی از مهمترین بخش‌های هدیه دادن، نحوه بسته‌بندی آن است. گاها یک هدیه خوب بواسطه بسته‌بندی نامناسب ‌ارزش می‌شود و گاهی یک هدیه ارزان با یک بسته‌بندی مناسب نمود دلپذیری پیدا می‌کند.

ما در شرکت هور آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. با ما تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز