اهمیت زیرساخت حمل و نقل جاده ای بر رشد اقتصادی کشور

حمل و نقل ريلي به عنوان عامل ارتباط دهنده مراکز عرضه و تقاضا و عنصر تداوم بخش به فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي، از دو بعد توسعه ملي و قيمت نهايي کالا و خدمات داراي اهميتي خاص مي باشد و نقش اساسي و کليدي در تقريبا تمامي فرآيندهاي اقتصادي يک کشور دارد.

به گزارش کاماپرس، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده رابّر به کرمان با حمایت‌ها و راهبری ایمیدرو و همچنین سرمایه گذاری شرکت ملی مس، باعث اجرا و تسریع در عملیات اجرایی جاده، رونق معادن و توسعه اقتصادی و بهبود شاخص های اجتماعی و افزایش رفاه مردم شریف منطقه خواهد شد.

صمدالله محمدی در گفت و گو با دنیای اقتصاد افزود: توسعه زیرساخت حمل و نقل جاده ای، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی، افزایش رفاه عمومی و بهبود شاخص های اجتماعی به شمار می رود و جاده کرمان – معدن مس درآلوی رابُر از جهات مختلف در افزایش رشد اقتصادی و ارتقاء شاخص های اجتماعی منطقه موثر است.
وی با اشاره به مزیت های احداث جاده فوق، گفت: ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی و رونق معادن و توسعه صنایع معدنی و کشاورزی، دسترسی آسان و ارزانتر مردم منطقه، کارکنان معدن مس درآلوی رابُر و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات و تامین تجهیزات مورد نیاز معدن و کارخانه از مزیت های این جاده است. نماینده مردم بافت،

رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از دیگر مزیت های احداث این جاده می توان به کاهش زمان و هزینه انتقال محصولات کشاورزی مردم منطقه به بازار مصرف و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی مردم، نقش موثر جاده مناسب در تقویت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران های مختلف و کاهش مخاطرات تصادف برای مردم اشاره کرد. وی افزود: به ویژه که در برنامه ها مقرر شده است زادگاه شهید قاسم سلیمانی به عنوان محل گردشگری معنوی و مقاومت معرفی شود و پذیرای گردشگران از ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان باشد.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز