اهداء 146 بسته 10 کیلویی برنج به نیازمندان استان کرمانشاه

افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده فروشی خواروبار تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوقکلیه ذی نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می نهد.

به گزارش کاماپرس، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به تامین معیشت خانواده های نیازمند، نزدیک به یک تن و نیم برنج از طریق معاونت منطقه 15 در استان کرمانشاه به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت تحت پوشش بنیاد خیریه نیک بنیادان مهرگان این استان اهداء کرده است. اهداء یکصد و 46 بسته 10 کیلویی برنج به نیازمندان استان کرمانشاه توسط شرکت زنجیره ای افق کوروش که به مناسبت عیدغدیر انجام شد در ادامه فعالیت های این شرکت جهت تأمین بخشی از ارزاق اساسی خانواده های نیازمند کشور بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است..

به گزارش ایسنا، گفتنی است پیش از این نیز معاونت افق کوروش در استان کرمانشاه از طریق بنیاد خیریه نیک بنیادان مهرگان که در زمینه کمک به خانواده های بی بضاعت و فراهم نمودن شرایط تحصیل کودکان نیازمند فعالیت می کند فعالیت های مشابهی را به انجام رسانده است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : افق کوروش
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز