انواع مدل‌های لاستیک پیرلی + قیمت

لست سکند

لاستیک پیرلی در سال 1872 توسط یک نابغه ایتالیایی در شهر میلان ایتالیا ساخته شد. به واسطه کیفیت بسیار عالی این لاستیک، امروزه متقاضیان زیادی برای لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت در بازار وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایر پیرلی، یکی از برندهای مشهور و پیشگام در صنعت لاستیک‌سازی جهان است و فروش این لاستیک در فصل تابستان بسیار بالا است. تایرهای تابستانی پیرلی با ترکیبی از طراحی خاص برای حفظ اطمینان در حرارت متوسط به بالا ساخته شده است.

ویژگی‌های لاستیک پیرلی

این لاستیک در سایزهای مختلف برای انواع وسایل نقلیه -از سواری تا خودروهای اسپرت- تولید می‌شود. نوآوری موجود در تایرهای تابستانی پیرلی باعث می‌شود تا رانندگان سایش کمتر، اصطکاک عالی با جاده و کاهش مسافت ترمز را تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

مدل CINTURATO P7 پیرلی، اولین تایر سبز این برند است که از بهترین مواد و طراحی الگوی تیرچه استفاده کرده و سازگار با محیط زیست است. همچنین مدل PZERO CORSA SYSTEM بهترین تایر ورزشی در محدوده جاده‌ای است. آج‌های لاستیک پیرلی برای استفاده در جاده و مسیرهای مسابقه‌ای طراحی شده است.

در نهایت، پیرلی برای استفاده شهری، مدل CINTURATO P1 VERDE را طراحی کرده است تا ایمنی و راحتی را برای تمامی سطوح جاده برای رانندگان فراهم کند.

قیمت لاستیک پیرلی همچون سایر برندهای تایر، بر مبنای یک سری معیارها تعیین می‌شود. طرح و نوع آج، پهنا، فاق تایر، ابعاد رینگ، نوع مواد اولی تایر و… از عوامل تاثیرگذار در قیمت لاستیک هستند. در جدول زیر، قیمت انواع برندهای لاستیک در فروشگاه لاستیک همپا قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز