انفجار در پارچین منشاء نظامی داشت؟

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از انعکاس نور قرمز در منطقه شرق تهران که نیمه شب گذشته از پردیس و دیگر نقاط شرق تهران دیده و با صدای انفجار همراه بوده است توضیحات یک مقام مسئول نظامی را در پی داشت.

به گزارش کاماپرس، نیمه شب گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که در آن از پردیس و برخی نقاط شرق تهران نور قرمزی در افق شرق تهران دیده می شود. برخی گزارش ها نیز از شنیده شدن صدای انفجار در نیمه شب گذشته در شرق تهران حکایت می‌کند.

با توجه به قرار داشتن برخی تاسیسات نظامی در منطقه ای که نور قرمز از آن محدوده به چشم خورده است، این پرسش مطرح شده که آیا این نور و صدای انفجار به تاسیسات نظامی آن محدوده مرتبط است؟

انفجار شرق تهران تلفات نداشته است

امیر سرتیپ دوم داود عبدی مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع در این باره گفته است انفجار مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین تهران عامل رویت نور شدید در شرق تهران بود که خوشبختانه تلفات جانی دربر نداشت.

آریاک سفر

امیر عبدی بامداد جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود:‌ پس از انفجار این مخزن گاز همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق تر موضوع هستند. وی تصریح کرد:‌ همچنین آتش حاصل از این انفجار با حضور عوامل آتش نشانی و اطفاء حریق، کنترل و مهار شد. سرتیپ دوم عبدی گفت:‌ اطلاعات تکمیلی درخصوص این انفجار متعاقبا از سوی مراجع ذیصلاح اعلام می‌شود.

با توضیحات مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع به نظر می رسد این انفجار در مخزن گاز صنعتی (غیرنظامی) روی داده و انفجار منشاء نظامی نداشته است اما برای جزئیات دقیق‌تر باید در انتظار اطلاعات تکمیلی و اطلاع رسانی رسمی در این باره باشیم.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز