انجام امور ثبتی و حقوقی دیگر پیچیده نیست

صدرا
لست سکند

در آی صدرا شما می توانید با مراجعه به بخش ثبت آنلاین ، در طی چند کلیک و یک فرایند۶ مرحله ای ، موضوع خود را انتخاب کرده ، کارشناس دلخواه خود را از بین کارشناسان ما برگزیده ، و پس از مطالعه قرارداد خود بصورت آنلاین ، درخواست ثبت موضوع خود را داشته باشید . کل این فرایند فقط در 5 دقیقه انجام خواهد شد .

به گزارش  کاماپرس، آی صدرا بعنوان اولین استارت آپ ثبتی ایران نامیده می شود ایده های اولیه چنین سامانه جامع و پویایی از سال 94 در ذهن سازندگان آن شکل گرفت که پس از 5 سال مطالعه و تست های گوناگون این فرایند توسط اپلیکیشن و سامانه های اولیه ثبتی ساخته شده ، این سامانه بعنوان جامع ترین اپلیکیشن ثبت آنلاین ایران معرفی شد که در بر دارنده تمامی اطلاعات و خدمات ثبتی متداول در ایران می باشد . مهمترین هدفی که باعث شد تا طراحی و پیاده سازی آی صدرا انجام شود، پیچیدگی انجام امور ثبتی و حقوقی در ایران بود . بدین گونه که فردی که قصد انجام ثبت شرکت یا برند خود را داشت می بایست دو یا سه روز کاری خود را برای مراجعه به موسسات ثبتی و عقد قرارداد و تحویل مدارک و … اختصاص می داد و تازه این پایان کار نبوده و به دلایل مختلف مجبور به پیگیری تلفنی و حتی حضوری در ادامه روند پرونده میشد . ولی آی صدرا مخالف با هرگونه مراجعه حضوری ، و مبنی بر انجام امور بصورت آنلاین بوده و از اتلاف وقت افراد جلوگیری می کند . در ادامه به بخشی از ویژگی های این سامانه می پردازیم:

ثبات قیمت
ایسنا در گزارشی افزود: یکی از مشکلاتی که افراد درخواست دهنده با موسسات ثبتی دارن ، عدم ثبات قیمت آن هاست . بطوری که شما در ابتدا پشت تلفن از مشاور آن موسسه یک قیمتی را برای انجام امر ثبتی خود میشنوید ولی پس از مراجعه به مدیر فروش موسسه و توضیح جزییات درخواست خود ، قیمتی بالاتر را خواهید شنید که شاید مایل به پرداخت آن نباشید . پس عملا فقط وقت گرانبهای شما در این میان تلف شده است . ولی آی صدرا این تضمین را به شما میدهد که قیمت اعلام شده برای بسته ها تا پایان موضوع قرارداد شما ثابت میمونه !
دسترسی آسان در تمامی نقاط
آی صدرا در ابتدا با پلتفرم وب اپلیکیشن ارائه شده که کاملا ریسپانسیو بوده است بدین معنی که تمامی دستگاه هایی که قابلیت اتصال به وبسایت آی صدرا را داشته باشند ، براحتی می توانند با این سامانه آنلاین کار کنند. این سامانه بزودی بر روی پلتفرم های اندروید و ios نیز بصورت اپلیکیشن نصبی ارائه می شود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آی صدرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز