انتخاب ال‌جی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره Alliance Connectivity Standards

پیشروی ال­جی در توسعه اکوسیستم خانه هوشمند (Smart Home) به لطف تخصص و چشم‌‌انداز فناوری برای ساخت آینده‌‌ای  بهتر

ال‌جی الکترونیکس (LG) به عضویت هیئت مدیره Alliance Connectivity Standards (سازمان جهانی پیشرو با تمرکز بر توسعه، تکامل و ترویج استاندارد‌های Open-Source برای اینترنت اشیاء (IoT)) انتخاب شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به‌عنوان پیشروی بازار لوازم خانگی در جهان و یکی از اعضای هیئت مدیره  Connectivity Standard Alliance ، ال‌جی تخصص و تجربه‌ی غنی خود در زمینه‌‌ی خانه‌‌های هوشمند و فن‌آوری‌‌های ارتباطات را برای سازمان جهانی به ارمغان می‌آورد. اعضای هیئت مدیره تازه منصوب شده شامل «دان ویلیامز» از دفتر استراتژی ارشد ال‌جی و دکتر «سانگ کیم» مدیر ارشد فناوری ال‌‌جی است.

ال‌جی با نقش برجسته‌‌اش در Alliance، قصد دارد فعالانه در توسعه و استانداردسازی Matter – پروتکل منبع باز اینترنت اشیاء Alliance برای اتصال دستگاه‌های خانه هوشمند – مشارکت کند و توسعه‌‌ی اکوسیستم خانه­­های هوشمند را رهبری کند.

دکتر کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس گفت: «به لطف عضویت در هیئت مدیره  Alliance، ما تعهد کامل خود را برای ایجاد آینده‌ای متصل‌تر و راحت‌تر نشان می‌دهیم.» او همچنین افزود: «با پذیرش و پشتیبانی  Matter، مجموعه رو به رشد محصولات هوشمند ما، از جمله تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و دستگاه‌ها و حسگرهای IoT می‌توانند با امنیت و راحتی بیشتری به یکدیگر و دیگر محصولات مرتبط متصل شوند. ما همچنان به ارائه‌ی تجربیات نوآورانه به مشتریان ادامه خواهیم داد و به پیشبرد تکامل خانه هوشمند کمک خواهیم کرد.»

آریاک سفر

‏Matter، یک استاندارد ارتباطی مبتنی بر پروتکل اینترنت (IP) برای فناوری‌های خانه‌های هوشمند است که به ایجاد یک خانه‌ی هوشمند منبع‌باز(Open-Source) کمک می‌کند؛ جایی که محصولات برندهای مختلف می‌توانند بدون هیچ مانعی با هم ارتباط برقرار کنند و داده‌های خود را به اشتراک بگذارند و مشکلات مربوط به سازگاری محصولات با یکدیگر دیگر وجود ندارد.

ال‌جی قصد دارد از Matter در پلتفرم‌های هوشمند خود، مثل پلتفرم و اپلیکیشن LG ThinQ، و پلتفرم هوشمند webOS در تلویزیون­های خود که برنده‌ی جوایز متعددی شده­است، استفاده کند. استفاده از Matter نه تنها به نفع مشتریان ال‌جی است، بلکه رقابت کلی لوازم خانگی و تلویزیون‌های نوآورانه‌ی این شرکت را نیز تقویت می‌کند.

دکتر سوکوو ری، معاون ارشد نوآوری ال‌جی و رئیس مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی، LG NOVA ، گفت: «مانند  Alliance، در ال‌جی متعهد به تکامل و بهبود دنیایی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم.» او همچنین افزود: «این برای ما به معنای توسعه‌ی محصولات نوآورانه‌ای است که بر ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر متمرکز شده است؛ و نحوه‌ی ارائه خدمات و ارزش بیشتر در خانه و خارج از آن را بهبود می‌بخشد. ما مشتاقانه منتظر این همکاری گسترده و فرصت‌های آینده هستیم.»

توبین ریچاردسون، رئیس و مدیر­عامل  Alliance، گفت: «ال‌جی موارد زیادی را از طیف وسیع محصولاتش گرفته تا تخصص مهندسی و راه‌کارهای اتصال ارائه کرده؛ اما آنچه باعث تقویت همکاری Alliance و ال‌جی می‌شود، تعهد آن‌ها به نوآوری است.» او همچنین افزود: «ما از اینکه آن‌ها به هیئت مدیره ما بپیوندند هیجان‌زده هستیم تا به ما کمک کنند تا آنچه که در آینده با Matter ایجاد می‌شود را توسعه دهیم و باعث رشد و پذیرش هر چه بیشتر اینترنت اشیاء شویم.»

‏Alliance که بیش از 500 عضو جهانی دارد، در زمینه‌ی ایجاد استانداردهای Open-Source برای اینترنت اشیاء فعالیت می‌کند و هدفش ایجاد تحول در شیوه‌ی زندگی، کار و گیمینگ افراد در سراسر جهان است. Alliance با تخصص اعضای خود، برنامه‌های صدور گواهینامه­های معتبر و مجموعه کاملی از راه‌حل‌های Open IoT ، حرکت را به سمت دنیایی بصری‌تر و مفیدتر هدایت می‌کند.

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز