ام وی ام X55 پرو ؛ شاسی بلند جدید مدیران خودرو (ویدیو)

محصول جدیدی که شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه کرده است ام وی ام X55 پرو نام دارد که در واقع همان محصولی است که از طرف کمپانی چری به اسم چری تیگو 4 پرو به بازارهای جهانی عرضه می شود. این شاسی بلند جدید در کشورمان با دو تیپ اکسلنت و اکسلنت پرو در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ام وی ام X55 پرو را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ام وی ام X55 که نخستین بار در سال 2017 تولید شد در سال 2020 مورد بازنگری قرار گرفت ولی نسخه ای که شرکت مدیران خودرو در اختیار مشتریان ایرانی قرار داده است فیس لیفت دوم آن است که در سال 2021 به روزرسانی شده است. طراحی ایکس 55 پرو مطابق با آخرین استانداردهای جهانی صورت گرفته است و جلوپنجره جدید و دات ماتریکسی آن بیش از هرچیزی توجه را به خودش جلب می کند، علاوه بر این، چراغ های روزتاب تعبیه شده در کناره های سپر نیز چهره خودرو را امروزی تر کرده اند. در قسمت عقب نیز نصب چراغ های سه بعدی و اسپویلر و دیفیوزر بر زیبایی این بخش افزورده اند.

آریاک سفر

ام وی ام X55 پرو ، با یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو در بازار کشورمان عرضه شده است که می تواند 156 اسب بخار نیرو و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) 9 سرعته قرار می گیرد که هماهنگی بیشتری با پیشرانه توربو دارد و مصرف سوخت را پایین تر می آورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “ام وی ام X55 پرو ؛ شاسی بلند جدید مدیران خودرو (ویدیو)

  1. سهیلادارابی گفته:

    سلام پولهایی که بخاطرفروش اقساطی به حساب مدیران خودروواریز شده وبخاطر اشکال درانتقال به وفاخودران یاهمان لیزینگ هنوزانجام نشده این اشکال تاکی برطرف میشه؟۲۰روزپول واریزکردم برای ایکس ۳۳ولی هنوزتونوبت دریافت نرفتم

  2. اسفندیار نامی گفته:

    چرا کلاه سر مردم بدبخت میزارید توقرارداد من نوشته شده دور کرد ماشین ۱۲درصد ولی من ۱ماهه ثبت‌نام کردم َشد ۶ماه بابت ۵ماه تاخیر ۵ملیون بمن دادن درصورتی که اگر۲روزدیرقسط بپردازی ۱۰۰درصد سودازت میگیرن اینشااا که خدا خیرتون نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز