ام جی 6 مدل 2022 ؛ یک خودروی سواری تمام عیار

ام جی 6 یک سدان فست بک است که با ظاهری اسپرت و نسبتاً لوکس به بازار عرضه شده است. طراحی این سدان چهار در به گونه ای است که شباهت زیادی به محصولات برندهای معتبر اروپایی دارد. غربیلک فرمان کف تخت و روکش های دو رنگ قرمز و مشکی نیز به ویژگی اسپرت بودن این خودرو کمک زیادی کرده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تأمین نیروی پیشران ام جی 6 مدل 2022 بر عهده یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژری گذاشته شده است که 164 اسب بخار نیرو و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و دوکلاچه قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

از تجهیزات ایمنی این فست بک اسپرت می توان به ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل ترمز در پیچ ها، کنترل در سراشیبی، سیستم کنترل باد تایرها و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

آریاک سفر

ام جی 6 مدل 2022 به تجهیزاتی مانند دسترسی بدون کلید، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، قفل شدن اتوماتیک درها با بالا رفتن سرعت، چراغ های ال ای دی اتوماتیک، کروز کنترل، دوربین عقب، سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه ای، پدل شیفتر و نمایشگر سرگرمی و اطلاعات 8 اینچی مجهز شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ام جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز