امکان پرداخت غیرحضوری حق‌تقدم سهامداران بانک کارآفرین در تاپ

لست سکند

بانک کارآفرین به دنبال شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت سهامداران، امکان پرداخت حق‌تقدم سهامداران حقیقی را از طریق اپلیکیشن تاپ فراهم کرده است.
به گزارش کاماپرس، برای این منظور کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن تاپ و تکمیل اطلاعات درخواستی و تائید قوانین‌ومقررات، وارد دروازه پرداخت شده و نسبت به واریز مبلغ اقدام ‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که، مالک سهام و شماره موبایل ثبت‌نام شده در اپلیکیشن تاپ باید کدملی یکسانی داشته باشند.
پیش از این بانک کارآفرین با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از کاهش مراجعات حضوری، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد که پس از ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت و دریافت کد بورسی، بصورت غیرحضوری در سامانه کارا اکسپرس شرکت کارگزاری بانک کارآفرین ثبت‌نام کنند. سپس توسط یکی از شعب این مجموعه احراز هویت شده و از خدمات بازار سرمایه، شامل دریافت دسترسی معاملات اینترنتی و معاملات برخط، بهره‌مند شوند. این امکان به صورت موقت و تا عادی شدن شرایط برقرار خواهد بود.

هر آنچه باید از تاپ بدانید
براساس وب‌سایت رسمی تاپ، این اپلیکیشن نرم‌افزاری رایگان در حوزه پرداخت است و متعلق به شرکت تابان آتی‌پرداز می‌باشد. ازجمله خدمات آن امکان انجام کارت‌به‌کارت کلیه کارت‌های عضو شتاب و مشاهده موجودی بانکی آن‌ها، خرید بلیط اتوبوس‌های بین شهری، پرداخت قبوض خدماتی، تلفن همراه و تلفن ثابت، خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنت و طرح ترافیک است. مجموعه تاپ از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک‌پارسیان است و کلیه خدمات ارائه‌شده در آن توسط شرکت تجارت الکترونیک‌پارسیان، شاپرک و بانک‌مرکزی نظارت می‌شود.
این سیستم، خدمات کدپرداز و سجام را هم به کاربران ارائه می‌دهد. در کدپرداز افراد می‌توانند بدون نیاز به کارت بانکی و پول نقد یا دستگاه کارت‌خوان پرداخت‌های لازم را انجام دهند. این مورد در کلیه مراکز ارائه‌دهنده خدمات و کالا طرف قرارداد با تاپ قابل‌استفاده است. هم‌چنین امکان استفاده از سامانه سجام در اپلیکیشن تاپ وجود دارد. این خدمت به منظور کاهش مراجعه حضوری مردم به دفترهای خدمات ‌پیشخوان‌دولت و شیوع ویروس‌کرونا فراهم شده است. لازم به‌ذکر است که سامانه سجام در راستای قوانین‌ومقررات حوزه مبازره با پول‌شویی و تامین‌ مالی تروریسم راه‌اندازی شد و از طریق آن هرشخص، تنها با یکبار ثبت اطلاعات و شناسایی، امکان برخورداری از خدمات بازار سرمایه را خواهد داشت.
انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : بانک کارآفرینتاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز