امکان ویژه دیجی کالا جت برای کاربران تهرانی

لست سکند

کاربران تهرانی دیجی کالا تا پانزدهم تیرماه این امکان را دارد از طریق اپلیکیشن جت نان مورد علاقه خود را از نانوایی‌های اطرافشان با تخفیف سفارش دهند و تحویل بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بخش خرده فروشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که ساکن تهران و متقاضی خرید نان با تخفیف ویژه هستند می‌توانند به اپلیکیشن جت وارد شده و از بخش نانوایی آن خرید کنند. نان سفارش داده شده در این سرویس طی کمترین زمان ممکن تحویل مشتری داده خواهد شد. در حال حاضر سرویس نانوایی این اپلیکیشن تنها برای شهروندان تهرانی فعال است و در دیگر شهرها در دسترس نیست. اما به زودی این سرویس برای دیگر شهرها فعال خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره سرویس دیجی کالا جت

خدمت جدید دیجی کالا با عنوان دیجی کالا جت تابستان سال گذشته رونمایی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. این سرویس به منظور ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی در کمتر از 30 دقیقه راه اندازی شد. به گفته محمدرضا کریمی، مدیر کسب و کار دیجی کالا جت، تلاش دیجی کالا بیشتر نزدیک شدن به نیازهای مشتریان است. به همین دلیل این سرویس طراحی شد تا مشتریان امکان دریافت انواع کالاهای اساسی را در کمتر از 30 دقیقه از فروشگاه‌های اطراف خود داشته باشند. محصولات سوپرمارکتی ایک سرویس به دو روش همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح و انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی کالا تامین می‌شوند.

خدمات دیجی کالا جت ابتدا با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران آغاز شد. اما رفته رفته دامنه خدمات این بخش گسترده‌تر شد و اخیرا سرویس خرید نان از نانوایی هم به آن اضافه شده است. کاربرانی که متقاضی استفاده از این خدمت دیجی کالا هستند می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه و اپلیکیشن جت را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا جت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز