امکان سقوط بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری

بیت کوین اکنون به محدوده 41 هزار و 918 دلاری رسیده و طی روز گذشته نتوانست قیمت حمایتی 43 هزار دلاری را حفظ کند. طبق داده‌های پنج روز گذشته بازار رمزارزها، بیت کوین برای اولین بار در شش هفته اخیر به پایین کانال 40 هزار دلاری سقوط کرد و به نظر بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، صحبت‌های گری گنسلر سرآغاز این افت قیمتی بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روند کاهشی پیوسته بیت کوین از چهارشنبه هفته گذشته با سخنان گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا، آغاز شد. گنسلر در سخنرانی خود، استیبل کوین‌ها را «ابزار قمار» خواند و با این سخنرانی به شدت قیمت بیت کوین را کاهشی کرد. با این حال برخی فعالان بازار شرایط شکل گرفته را بسیار خوب دانستند. آن‌ها معتقدند که اگر قیمت این رمزارز معروف به زیر 40 هزار دلار برسد، فرصت عالی برای خرید فراهم خواهد شد. بعد از این شرایط بیت کوین اندکی قیمت خود را اصلاح کرد.

اما دیروز اقدام دولت چین به دنبال ایجاد محدودیت بیشتر انواع رمزارزها در این کشور، مقاومت قیمتی بیت کوین را شکاند و این رمزارز را به سمت کانال‌های قیمتی پایین سوق داد. اکنون این رمزارز با کاهش قابل توجهی که داشته در محدوده قیمتی 41 هزار دلاری قرار گرفته و شاید مانند هفته گذشته مرز 30 هزار دلاری را هم تجربه کند.

آریاک سفر

هنوز شرکت‌های بزرگ به بیت کوین اعتماد دارند

هفته گذشته با افت یکباره قیمت بیت کوین، مایکل نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، نسبت به این اوضاع واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای با سی.ان.بی.سی اعلام کرد که سطح 40 هزار دلاری برای این ارز دیجیتال بسیار اهمیت دارد. تا وقتی که قیمت بیت کوین در زیر این محدوده تثبیت نشده باشد، وضعیت بازار رمزارزها خوب است.

با وجود کاهشی بودن قیمت انواع رمزارزها، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات بزرگ جهانی سعی در همه گیری استفاده از آن‌ها برای پرداخت‌های بین المللی دارند. هفته گذشته توئیتر امکان پرداخت و انتقال بیت کوین را برای کاربران آی.اُ.اس خود فراهم کرد. البته طبق اظهارات این شرکت به زودی این امکان برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن توئیتر هم اضافه می‌شود.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز