امکان رشد قیمتی بیت کوین در بلند مدت

لست سکند

قیمت بیت کوین تا ساعت 14:05 امروز معادل 32 هزار و 769 دلار بوده که نسبت به دیروز هزار و 260 دلار رشد داشت. ارزش اتریوم هم در مقایسه با روز گذشته 47 دلار رشد داشته و به هزار و 827 دلار رسید.

به گزارش کاماپرس بیت کوین طی یک هفته گذشته در کانال نزولی قرار گرفته است و هنوز نتوانسته مسیر صعودی را در پیش بگیرد. اگر چه قیمت بیت کوین در حول و حوش 30 هزار دلار نوسان داشته اما کارشناسان این حوزه به افزایش قیمت‌ها در بلند مدت اعتقاد دارند.

در ماه آوریل بیت کوین با رسیدن به محدوده 65 هزار دلاری به یک قله جدید قیمتی رسید اما قیمت آن در روزهای اخیر به نصف مقدار ذکر کاهش پیدا کرد. در حال حاضر نیز نگرانی‌ها از ریزش بیشتر آن است. بیشتر ریزش قیمتی انواع رمزارزها بعد از اعمال ممنوعیت و محدودیت گسترده سیاستمداران چینی بر فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتالی در این کشور بود.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازاری بیت کوین بیش از 622 میلیارد دلار اعلام شد. این ارز دیجیتال سهم 45/25 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. اتریوم هم دارای ارزش بازاری 219/44 میلیارد دلاری بوده و 15/94 درصد از کل سهام بازار ارزهای دیجیتال را در دست دارد.

همچنین قیمت دوج کوین نسبت به دیروز، 0/0036 درصد رشد کرده و معادل ریالی آن در بازارهای داخلی 59 هزار و 400 تومان اعلام شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز