امکان خرید متری ملک با جزئیات

بر اساس اطلاعات موجود، در شرایط کنونی تورم کشور، تمرکز مردم برای سرمایه گذاری در بازار مسکن و خرید زمین بیشتر شده است. البته خانوارهایی که امکان خرید مسکن در شرایط کنونی را ندارند، می‌توانند از طریق اوراق سلف موازی اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نتایج نظرسنجی روز گذشته ایسپا نشان می‌دهد که بیشتر مردم از سرمایه گذاری در حوزه زمین و مسکن استقبال می‌کنند. اما گرانی‌های بیش از حد ملک باعث شده تا روند معاملات این بازار رکوردی باشد و خرید و فروش چندانی انجام نشود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به رشد شدید قیمت مسکن، سازمان بورس و اوراق بهادار اخیرا امکان خرید و فروش خانه را از محل انتشار اوراق سلف موازی استاندارد فراهم کرده است. بر اساس آخرین آمار و ارقام موجود در بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی به 32 میلیون تومان رسیده که این نرخ برای بسیاری از خانواده‌ها سرسام آور است. به همین دلیل با اوراق سلف امکان خرید مسکن راحت‌تر خواهد بود.

فایده خرید متری ملک در بازار سرمایه چیست؟

به گزارش خبر آنلاین، امکان خرید ملک از بازار سرمایه باعث خواهد شد افراد شرایط پرداخت پول را طی مدت زمان طولانی‌تری داشته باشند و ضمنا ارزش دارایی آن‌ها با رشد بازار سرمایه، بالاتر برود. در واقع خرید متری مسکن موجب ورود اقشار مختلف جامعه با هر مقدار پس اندازی، به این حوزه خواهد شد.

در حال حاضر دستورالعمل این طرح هنوز صادر نشده اما سازمان بورس، مخصوصا بورس کالا، از این طرح استقبال خوبی به عمل آورده است. این طرح موجب خواهد شد تا افراد بدون مسکن با خرید متری، راحت‌تر صاحب خانه شوند. اشخاص دیگر هم با سرمایه گذاری در این حوزه، ضمن حفظ دارایی خود در بلندمدت، سرمایه مناسبی برای آینده ایجاد می‌کنند.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز