امکان خرید انواع بابکت از یک سایت داخلی

لست سکند

تمیز کردن کف و کناره‌های محیط‌های مختلف اعم از صنعتی، فضاهای باز و … با به کارگیری نیروی انسانی و استفاده از جارو به صرفه نیست. امروزه جاروهایی برای تمیزی کف محیط‌های مختلف اعم از صنعتی، پارک‌ها، مراکز بزرگ تجاری و اداری و مواردی این چنینی به وجود آمده که به راحتی قابل استفاده هستند. این جاروها روی انواع بابکت و دیگر تراکتورها نصب شده و کار می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تولیدات جاروهای بابکتی تا چند سال گذشته منحصر به کشورهای شناخته شده خارجی بود و ایران تنها این محصولات را با هزینه گزاف وارد می‌کرد. اما جوانان و مهندسان نخبه و مستعد ایرانی انحصار تولید این جاروها را شکستند و خود به تولید این ابزارآلات در داخل کشور مشغول شدند. در حال حاضر انواع جارو بابکتی و متعلقات آن توسط مهندسان ایرانی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

آسودگی خاطر مشتریان با خرید از ایران بابکت

یکی از این مجموعه‌ها ایران بابکت است که به عنوان اولین تولیدکننده انواع جارو بابکتی در ایران شناخته شده است. این مجموعه انواع جلوبند و جارو تراکتوری مورد نیاز مشتریان را تولید و آپشن‌های مورد نظرشان را روی این محصولات پیاده سازی و نصب می‌کنند. افرادی که مایل به خرید بابکت یا جارو مناسب هستند و اصالت محصولات برایشان اهمیت دارد، امکان مراجعه به وبسایت ایران بابکت را دارند.

امکان خرید انواع تراکتور از ایران بابکت

تمامی محصولات ارائه شده توسط این مجموعه اصل بوده و گارانتی لازم برای آن‌ها ارائه می‌شود. ارائه فاکتور رسمی هنگام فروش محصولات، تعمیر و عیب یابی بابکت، امکان استفاده از خدمات تکنسین‌های متخصص این مجموعه، ارائه مشاوره آنلاین برای خرید محصول و … از جمله دیگر خدمات ایران بابکت محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که قصد خرید هر نوع محصول اعم از تراکتورهای بابکت، انواع جارو و جلوبند، قطعات و ابزارآلات مرتبط با این محصولات را دارند، کافی است با چند کلیک به وبسایت اصلی ایران بابکت مراجعه کرده و کاتالوگ انواع محصولات به همراه ویژگی‌های آن را مشاهده کنند. این مجموعه انواع مینی لودر از برند بابکت ، توماس، جان دیر، دراج، هیونداری، ولوو و … را نیز دارد.

دو مدل از تراکتورهای بابکتی را بشناسید

هم اکنون دو محصول بابکت چرخی مینی لودر اس 76 و بابکت لاستیک زنجیری در وبسایت ایران بابکت موجود هستند. مینی لودر بابکت اس76 با اندازه 3 متر و 73 سانتی‌متر و با مخرن گازوئیل 120 لیتری به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این مینی لودر به 19 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

بابکت لاستیک زنجیری تی 76 یکی دیگر از انواع تراکتور بابکتی است که در وبسایت ایران بابکت وجود دارد. این مدل مینی لودرها به دلیل قدرت مانور بالا، توانسته‌اند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند. این نوع مینی لودرها برای عبور از زمین‌های ناهموار مثل گل و باتلاق یا جنگل‌ها و مناطق سنگی کاربرد دارند.

از آنجایی که قیمت این محصولات به دلیل نوسانات ارزی تغییر پیدا می‌کند. افرادی که مایل به آگاهی از نرخ روز این دستگاه‌ها هستند می‌توانند با کارشناسان ایران بابکت تماس گرفته و اطلاعات بیشتری به دست آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز