امنیتو ؛ روشی امن برای ایجاد اعتماد در خرید و فروش اینترنتی

لست سکند

یکی از دغدغه‌های مشتریان برای خریدهای اینترنتی، نگرانی از بابت کلاهبرداری است. ایجاد اعتماد میان مشتری و فروشنده در کسب و کارهای آنلاین، کار آسانی نیست. به همین دلیل، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نوپا زمان زیادی را صرف اعتمادسازی می‌کنند و بخش بزرگی از هزینه‌های مربوط به نیز به همین منظور خرج می‌شود. یک راه حل کاربردی و مناسب برای پرداخت امن در خرید و فروش‌های آنلاین می‌تواند راهگشای این مشکل باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

«امنیتو» راه حلی است که کاماپرس قصد دارد آن را در ادامه معرفی کند؛

نحوه عملکرد سرویس پرداخت امن

به گزارش کاماپرس، پرداخت امن یکی از سرویس‌های کاربردی و رایج دنیا است که به منظور جلب اعتماد مشتری ایجاد شده است.

سوال این است که این سرویس چگونه کار می‌کند؟ مشتری محصولی را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری می‌کند و مبلغ آن را به علاوه هزینه ارسال می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

در واقع، با استفاده از سرویس پرداخت امن این هزینه تا زمان تحویل بسته به دست مشتری، بلوکه می‌شود. پس از آن که مرسوله توسط مشتری دریافت شد، هزینه پرداخت به نفع فروشنده آزاد می‌شود.

امنیتو چگونه کار می‌کند؟

محدودیت‌هایی که در نظام بانکی ایران وجود دارد، مانع از آن می‌شود که مبلغ پرداختی در حساب خریدار بلوکه شود و عملاً استفاده از سرویس پرداخت امن منتفی می‌شود.

خبر خوب این است که پستکس به منظور ایجاد اعتماد بین خریدار و فروشنده اقدام به ارائه سرویس امنیتو کرده است. با استفاده از این سرویس، زمانی که مشتری کالایی را خریدار می‌کند و هزینه آن را به صورت آنلاین می‌پردازد، هزینه پرداخت شده به یک حساب امانی که قبلاً توسط امنیتو تعیین شده است منتقل می‌شود.

هنگامی که مرسوله توسط مشتری دریافت شد و مشتری صحت آن را تایید نمود، مبلغ پرداخت شده به نفع فروشنده آزاد می‌شود. اما گاهی پیش می‌آید که صحت و سلامت کالای خریداری توسط مشتری تایید نمی‌شود.

در این صورت، هزینه پرداخت شده به حساب خریدار بازگردانده می‌شود. همچنین، فروشنده ملزم است تا هزینه ارسال و بازگشت کالا را پرداخت کند.

پرداخت امن در پلتفرم‌های مختلف

سرویس امنیتو توسط تمام فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر کشور می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین، تمامی نگرانی‌ها از بابت خرید و فروش امن در بستر فضای مجازی به طور کامل رفع می‌شود.

امکان بهره‌مندی از سرویس‌های پرشیا، شیپیتو، چاپار، ماهکس و پست بار برای فروشگاه‌هایی که از امنیتو استفاده می‌کنند نیز، وجود دارد.

در واقع، پستکس با ارائه راه حل امنیتو هم مشکل عدم اعتماد مشتریان را حل می‌کند و هم به خریداران کمک می‌کند تا به راحتی سفارش‌های خود را به مقصد برسانند. ارسال کالا توسط سرویس‌های پستکس به این صورت است که مرسوله از درب منزل یا محل کار تحویل گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن توسط گیرنده دریافت می‌شود.

سرویس امنیتو در پلتفرم‌های مختلف خرید و فروش قابل اجرا است. امنیتو، باعث ایجاد بستر ایمن و پرداخت امن در تجارت الکترونیک می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز