عرضه اولیه فروسیلیسیم امروز انجام می‌شود

امروز 40 میلیون سهم از نماد فروسیل، فروسیلیسیم خمین، با قیمت مبنای هر سهام هزار و 900 تومان در بازار فرابورس عرضه می‌شود. روش عرضه این سهام، حراج در بازار دوم معاملات فرابورس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر کد بورسی واجد شرایط قابل خرید حداکثر 4 میلیون سهم فروسیل را دارد. افرادی که مایل به خرید سهام فروسیل هستند باید از طریق ایستگاه‌های معاملاتی، نامک، میزان سفارش خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است تا 90 روز 50 درصد سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه امکان انتقال را ندارند. مشاور عرضه این سهام کارگزاری آزمون بورس است و شرکت تامین سرمایه دماوند تعهد خرید آن را برعهده دارد. بازارگردان این سهم هم صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی مهرگان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیشتر از شرکت فروسیلیسیم و افتخاراتش

نماد معاملاتی فروسیل، متعلق به شرکت فروسیلیسم خمین است که در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود. آخرین ارزش بازاری این سهم 80 میلیارد تومان اعلام شد. سهامدار عمده فروسیل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، سهامی خاص، است که 800 میلیون سهام فروسیل را در اختیار دارد.

آریاک سفر

شرکت فروسیلیسیم خمین از بیست و پنجم بهمن ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با ظرفیت اسمی تولید 12 هزار تن فروسیلیسیم و 4 هزار تن پودر میکروسیلیکا به صورت سالیانه فعالیت دارد. هدف اصلی این شرکت تولید بخشی از فروسیلیسیم کشور و صادرات آن به مناطق مختلف است.

مجموعه فروسیلیسیم خمین در همین دوره زمانی کوتاه کاری افتخارات زیادی اعم از انتخاب شدن به عنوان طرح برگزیده صنعتی استان مرکزی و عضویت در انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان فرابورس ایران
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز