امارات تحریم کرد؛ قیمت دلار بالاتر رفت

قیمت دلار تا دیروز به کانال‌های پایین قیمتی دست پیدا کرده بود اما امروز ناگهان تغییر مسیر داد و اکنون هم در میانه کانال 27 هزار تومانی قرار دارد. در ساعات پایانی روز گذشته قیمت دلار به کانال 26 هزار تومانی رسید، ولی به تدریج خریداران وارد بازار شدند و دلار را تا کانال 27 هزار تومانی هل دادند. دیشب در معاملات پشت خطی هم تمایل به خرید در بازار بیشتر بود و به همین دلیل قیمت دلار تا حدودی از 27 هزار تومان هم فراتر رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز اخباری منتشر شد که بار دیگر فضای بازار ارزی کشور را ملتهب کرد و انتظارات را برای افزایش نرخ دلار بالا برد. می‌توان گفت مهم‌ترین خبر امروز وضع تحریم کشور امارات علیه ایران بود. خبرگزاری امارات وام، از تصمیم کابینه این کشور برای درج نام 38 فرد و 15 نهاد جدید در لیست تروریستی امارات، که شامل افراد، نهادها و سازمان‌های حامی تروریسم هستند، خبر داد. نام پنج ایرانی در این لیست جدید به چشم می‌خورد. کشور امارات در سال‌های اخیر نقش مهمی در جریان صادرات و واردات کشور ایفا کرده و اقداماتی از این قبیل، به نظر ایران را با تنگناهای بیشتری در حوزه ارزی و مراودات بین المللی مواجه می‌کند.

آریاک سفر

هیجان توافق ایران و آژانس نرخ دلار را کم کرد

خبر توافق ایران و آژانس انرژی هسته‌ای مانند یک رفتار هیجانی بود که اوضاع بازار را تا حدی آرام کرد و اکنون این هیجان تمام شده و اخبار جدید این اتفاق را کمرنگ کرده‌اند. در حال حاضر نرخ دلار به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی در حال حرکت است و به اعتقاد تحلیلگران فنی امکان بازگشت آن به مدار صعودی قوت گرفته است.

اگر دلار بتواند موقعیت خود را در سطوح بالاتر حفظ کند، راحت‌تر به کانال 28 هزار تومانی دست پیدا می‌کند، در غیر این صورت احتمال بازگشت آن به محدوده 26 هزار تومانی بالا خواهد رفت.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز