اقدام بانک رفاه برای پشتیبانی از کارگران نمونه

بانک رفاه کارگران در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها» با هدف تکریم اقشار مختلف جامعه کارگری پس از اعلام اسامی کارگران نمونه کشوری از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به آن‌ها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، این تسهیلات بانک رفاه در قالب عقد مرابحه و با نرخ سود 10 درصد به منظور تامین اموال و خدمات مورد نیاز کارگران نمونه کل کشور، ملی و استانی، به آن‌ها اعطا می‌شود.

اخیرا این مجموعه در اقدامی دیگر به منظور مساعدت و رفع نیازهای مالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ضروری قابل پرداخت به این قشر را افزایش داد. این بانک سقف تسهیلات ذکر شده را از حداکثر مبلغ 50 میلیون ریال به میزان 70 میلیون ریال رساند.

بانک رفاه کارگران در فروردین ماه سال جاری در بخش‌های آب وکشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و متفرقه بیش از 52 هزار و 393 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد. تسهیلات اعطایی این بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز در ماه ذکر شده، معادل 800 میلیون ریال اعلام شد.

بانک رفاه کارگران در دوره زمانی یاد شده، تعداد 337 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان مددجویی، به مبلغ بیش از 122 میلیارد و 862 میلیون ریال، را به معرفی شدگان نهادهای مربوطه پرداخت کرد. همچنین در فروردین ماه امسال از جانب این بانک بیش از 174 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی به واجدان شرایط اعطا شد. این مجموعه در دوره زمانی ذکر شده، بالغ بر 7 هزار و 769 میلیارد ریال انواع ضمانت نامه‌های ریالی نیز صادر کرده است.

آریاک سفر

کسب نشان جهش تولید توسط بانک رفاه

بانک رفاه در خصوص تحقق اهداف شعار «جهش تولید» در سال 1399، موفق به کسب تندیس و نشان درخشان جهش تولید و بهره وری سازمان در زمینه واسطه گری مالی شد. همچنین در این مراسم شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر و داده پردازی ایران، شرکت‌های تابعه این بانک، مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مجموعه با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور، پرداخت تسهیلات به کادر درمان، پرداخت به موقع حقوق و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در اسفندماه 1399 و مواردی از این قبیل موفق به کسب امتیاز لازم در بررسی عملکرد و رتبه بندی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد. با توجه به موارد یاد شده این بانک نشان درخشان تولید و بهره وری سازمان را دریافت کرد.

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز