اقامت در هتل های رامسر چقدر هزینه دارد؟

لست سکند

رامسر، یک شهر تماشایی در شمال ایران است که ساحل زیبایی آن باعث می‌شود سالانه مسافران زیادی جذب هتل های رامسر شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در رامسر می‌توان هم به دریا دسترسی داشت هم از جنگل‌های بکر لذت برد. اما گاهی ممکن است آشنا نبودن با شهر و شرایط اقامت در آن، کمی سفر را با مشکل مواجه کند. از این در ادامه بهترین و پرفروش ترین هتل های رامسر معرفی خواهند شد.

1. مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر

مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. این مجتمع مشتمل بر 5 طبقه است که در هر طبقه دو واحد اقامتی قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت مکانی، مجتمع هالیدی در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا در جاده اربکله واقع شده است و فاصله آن تا رامسر حدود 15 کیلومتر است. از جاذبه‌های گردشگری در اطراف مجتمع هالیدی پارک می توان به قلعه مارکوه و سد میجران  اشاره کرد.

2. هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر متشکل از دو بخش مجزا هتل قدیم و جدید است. هتل قدیم دارای دو طبقه است که در سال 1312 ساخته شده است؛ هتل جدید نیز با سه طبقه در سال 1342 به بهره برداری رسید. این هتل دارای مجموعا 165 باب اتاق است که تنوع آن‌ها با نمای چشم نواز از طبیعت سرسبز، همواره رضایت خاطر مهمانان را به دنبال داشته است. هتل چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر دارای امکاناتی از جمله سالن همایش، استخر روباز و زمین بازی نیز است.

راز آسمان پایتخت

3. هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر در ارتفاع 700 متری از سطح دریای خزر واقع شده‌است. این هتل در سال 1389 با تجهیزات مدرن شروع به فعالیت کرد. ساختمان اصلی هتل بام سبز دارای 2 طبقه مثبت و چهار طبقه منفی است که ایستگاه تله کابین رامسر نیز در همین ساختمان قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل بام سبز، به دو دسته کلبه جنگلی و سوئیت‌های VIP تقسیم می‌شوند. برای سهولت در تردد، برای کلبه‌های دورتر ماشین‌هایی جهت استفاده مهمانان آماده خدمت رسانی هستند.

4. هتل کیمیا رامسر

یکی دیگر از هتل‌های رامسر که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مسافران است، هتل کیمیاست. این هتل ۶ طبقه ۳۶ اتاق دارد و با فاصله کمی که از ساحل دارد، نظر بسیاری را جلب می‌کند. همچنین فاصله آن تا کاخ مرمر کمتر از ۶ کیلومتر و تا تله‌کابین رامسر ۹ کیلومتر است.

5. هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان از سال ۱۳۹۰ به لیست هتل‌های رامسر اضافه شد. این هتل ۵ طبقه ۱۴ واحد اقامتی دارد و نزدیک ساحل قرار گرفته است. از هتل اسکان تا جنگل صفارود ۹ کیلومتر و تا موزه کاخ رامسر ۶ کیلومتر فاصله است.

به جز این‌ها، رامسر دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های دیگری نیز هست. در ادامه حداقل قیمت اقامت در هتل های رامسر قابل مشاهده است؛

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز