افزونه مدیریت لایسنس و بروز رسان هوشمند دو سرویس جذاب راست چین

اخیرا راست چین به عنوان اولین مارکت وردپرس و محصولات آماده طراحی سایت از دو خدمت خود تحت عنوان افزونه آپدیت خودکار و مدیریت لایسنس رونمایی کرد. در این گزارش شما را با لزوم استفاده از این افزونه ها آشنا می کنیم.

افزونه مدیریت لایسنس راست چین

دغدغه طراحانی که محصولات کاملا بومی تولید کرده اند یا آن دسته از طراحانی که قالب و افزونه های وردپرسی را به صورت اورجینال و دلاری خریداری کرده اند، انتشار رایگان و عدم کپی شدن آنهاست. بنابراین مارکت راستچین (rtl-theme.com) برای حمایت از حقوق طراحان از افزونه مدیریت لایسنس خود رونمایی کرد.

افزونه مدیریت لایسنس به صورت خودکار اصالت خرید محصولات را بررسی می کند. این افزونه بعد از وارد کردن نام دامنه به صورت اتوماتیک و در لحظه بر روی سایت مشتری نصب شده و نیاز به کار بیشتری نیست.

یک افزونه برای تمام محصولات خریداری شده

عملکرد این افزونه به این ترتیب است که تنها بعد از یکبار نصب و فعالسازی؛ لایسنس تمامی محصولات را تنها با یک درخواست سمت سرور اختصاصی خود بررسی میکند.

بنابراین نیازی نیست به ازای هر محصول، فعالسازی لایسنس به صورت دستی توسط کاربران انجام شود. علاوه بر این روند لایسنس گذاری برای طراح ساده شده و نیاز به درج کدهای اختصاصی نیست. اینکار به موجب سبک شدن قالب و افزونه های وردپرس شده است.

آریاک سفر

این افزونه به صورت خودکار آپدیت می شود پس کاربر نیازی به رصد کردن نسخه های جدید این افزونه ندارد.

آپدیت خودکار و مدیریت یکپارچه لایسنس محصولات، کار را برای کاربران وردپرس بسیار ساده کرده است.

افزونه مدیریت لایسنس یک افزونه مستقل از قالب و سایر افزونه های نصب شده در سایت است. این استقلال باعث شده بدون ایجاد تداخل در عملکرد سایر محصولات فعال بر سایت بروزرسانی یا توسعه داده شود.

نکته قابل توجه این است که افزونه و قالب هایی که به همراه لایسنس راست چین ارائه نشده اند، نیز می توانند بدون هیچ تداخلی به صورت پایدار کار کنند.

افزونه بروز رسان هوشمند راست چین

یکی دیگر از سرویس های جالب توجه برای کاربران و علاقه مندان وردپرس، افزونه بروزرسان خودکار است. بسیاری از کاربران و مدیران سایت باید به صورت دوره ای نسخه ها و اطلاعیه های بروزرسانی قالب و افزونه های خود را بررسی کنند. سپس به صورت دستی افزونه های موجود را آپدیت کنند.

راست چین برای راحتی کاربران خود افزونه بروزرسان خودکار را معرفی کرده است. این افزونه بعد از نصب بر روی سایت مشتری، تمامی اطلاعیه های بروز رسانی محصولات را به صورت هوشمند اعلام می کند.

در صورتیکه کاربر مجوز آپدیت خودکار را برای محصولات مورد نظر فعال کند، بروزرسانی اتوماتیک انجام می شود. با استفاده از این افزونه دیگر لازم نیست کاربران به صورت مدام، آخرین نسخه محصولات استفاده شده در سایت را بررسی کنند.

علاوه بر این اعلان های امنیتی برای بهبود عملکرد سایت در بخش پیشخوان نمایش داده می شود تا کاربر متوجه آخرین اتفاقات و اقدامات امنیتی شود.

راست چین طی 9 سال فعالیت خود همواره سعی کرده حافظ حقوق طراح و خریدار باشد.

برای دریافت آخرین اطلاعیه ها و اخبار وردپرس، راست چین را در اینستاگرام دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه راست چین:

ایمیل پشتیبانی:  info@rtl-theme.com

شماره تلفن پشتیبانی :۰۳۸۳۱۱۲۴ (شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و روز های پنج شنبه ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰)

مرتبط با : راست چین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز