افزایش 38 درصدی کاربران «آلیار» تحت تاثیر کرونا

فروشگاه اینترنتی آلیار با انتشار مطالبی در صفحه اجتماعی خود ادعا کرد که تحت تاثیر ویروس کرونا تعداد کاربران این فروشگاه 38 درصد افزایش و حجم سفارشات نیز 22 درصد رشد پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس ،  هرچند ویروس کرونا خیلی از کاسبی‌ها را نیمه تعطیل یا تعطیل کرده اما این موضوع به سود برخی از کسب و کارهای اینترنتی تمام شده و فروش آنها را افزایش داده است. فروشگاه اینترنتی  آلیار نیز با انتشار ارقامی از میزان کاربران و ثبت سفارشات این مجموعه تحت تاثیر کرونا در صفحه اجتماعی خود چنین ادعا کرده است که این اعداد روند صعودی داشته و تحت تاثیر کرونا شرایط مطلوبی در فروش مجموعه حاصل شده است.

بر اساس این ارقام ورودی کاربران فروشگاه اینترنتی آلیار 38 درصد، عضویت کاربران 19 درصد، حجم سفارشات22 درصد و ورودی کاربران تبریزی37 درصد افزایش داشته است.

البته بیشترین خرید و سفارش از این فروشگاه بابت اقلامی بهداشتی و آرایشی بوده است و عمده تقاضایی که کاربران از این فروشگاه داشته‌اند برای خرید اقلامی چون دستکش، ماسک، الکل و… بوده که البته آلیار اعلام کرده چنین کالایی در فروشگاه موجود نیست.

آریاک سفر

با این حال در روزهای گذشته این فروشگاه اقلام موجود خود در این زمینه مثل مواد ضدعفونی کننده را در اختیار مشتریان قرار داد و محتکران این اقلام را به شدت سرزنش کرد.

شایان ذکر است که فروشگاه اینترنتی آلیار. آلیار مرجع عظیمی از محصولات از جمله لباس بچه گانه، سیسمونی نوزادی ترک و ایرانی، لباسهای زنانه و مردانه، انواع زیورآلات نقره و بدل، عطر و ادوکلن، لوازم خانه و آشپزخانه، آرایشی بهداشتی و نظافت، محصولات سوپرمارکت و خواربار، کالای دیجیتال، انواع اسباب بازی، لوازم تحریر و انواع لوازم خودرو و غیره که تمامی اقشارجامعه با هرسلیقه و رده سنی پوشش داده است.

ارائه تخفیف‌های متنوع روزانه و هفتگی، ارسال رایگان برای خرید های بالای 200 هزار تومان، گارانتی 7 روزه بازگشت کالا، 3 کلید اصلی موفقیت آلیار در کوتاه مدت در بازار رقابتی آنلاین میباشد. همچنین این فروشگاه مرجع مارکت پلیس برای تامین کنندگان و فروشندگان می باشند تا آنها نیز بتوانند بدون نیاز به صرف هزینه اقدام به فروش محصولات خود در سایت آلیار نمایند.

مرتبط با : آلیار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز