افزایش قیمت کابل برق به چه عواملی بستگی دارد؟

لست سکند

صنایع مختلفی که از برق استفاده می‌کنند، حتما با کابل برق و کاربرد آن به طور کامل آشنایی دارند. تقریبا کابل برق در تمامی منازل و محیط‌های کاری اداری و صنعتی به چشم می‌خورد. این محصول پرکاربرد انواع مختلفی دارد که در محیط‌ها و صنایع گوناگون قابل استفاده هستند. کابل برق به همراه تابلو برق ، بانک خازنی و … برای توزیع جریان برق حائز اهمیت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز تجهیزات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کابل برق یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که امروز در تمامی صنایع از آن استفاده می‌شود. کابل از یک یا چند رشته سیم هادی تشکیل شده که جنسی رسانا دارند. این رشته‌ها در کنار هم قرار گرفته و توسط عایق پوشانده شده‌اند تا امکان انتقال جریان برق به راحتی اتفاق بیفتاد. کابل برق براساس ساختار و سطح ولتاژ انواع مختلفی دارد و به سه نوع فشار ضعیف، متوسط و قوی تقسیم می‌شود. قیمت کابل برق با توجه به این دسته بندی و جنس آن متفاوت است.

انواع کابل برق را بشناسید

کابل برق فشار ضعیف هادی‌های مسی و آلومینیومی دارد که به عایق‌های پلیمری و روکش محکمی تجهیز شده‌اند. برق قابل انتقال توسط این کابل‌ها بین 600 تا هزار ولت اعلام شده است. معمولا این کابل‌ها را در خطوط توزیع، انتقال نیرو محرکه به الکتروموتورها، سیستم روشنایی ساختمان و … به کار می‌گیرند.

کابل‌های برق فشار متوسط غالبا برای انتقال ولتاژ 6 کیلو تا 30 کیلو ولت به کار برده می‌شوند. معمولا از این کابل‌ها برای نقل و انتقال جریان برق کارخانه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا امکان انتقال جریان الکتریکی به راحتی وجود داشته باشد. معمولا در ساختن این کابل‌ها از فلز مس و آلومینیوم استفاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

اما مجموعه‌هایی که به برق فشار قوی احتیاج دارند باید از کابل مناسب استفاده کنند. عملکرد این نوع کابل‌ها به مراتب بهتر و میزان ولتاژ انتقالی توسط آن‌ها بالای 30 کیلو ولت است. معمولا در صنایع حساس و پرقدرت و موارد مشابه از کابل برق فشار قوی استفاده می‌شود.

نکات قابل توجه قبل از هنگام خریدکابل

در صورتی که فردی قصد خرید کابل دارد باید به جریان برق انتقالی را در نظر بگیرد، سپس به دنبال بهترین نوع کابل برود. توجه به ابعاد و نیاز پروژه انتقال برق نیز ضروری است، زیرا این موارد تعیین کننده سطح مقطع و تعداد رشته‌های کابل هستند. متقاضیان این کالا باید به نوع هادی و جنس کابل توجه داشته باشند تا انتقال جریان الکتریکی به درستی اتفاق بیفتاد. برند هم در کابل برق تعیین کننده است و نباید به آن بی‌توجه بود. کیفیت کابل‌های برق تولیدی کارخانجات مختلف متفاوت است و به همین دلیل افراد برای نداشتن مشکل و استفاده طولانی مدت، باید کابل برق از برند مناسبی را انتخاب کنند.

اطلاع از قیمت کابل برق در تسلاکالا

اگر قصد خرید یا آگاهی از قیمت کابل برق از برندهای معتبر را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تسلا کالا مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق به سه مورد اصالت کالاها، قیمت معقولانه و مشاوره فنی اعتقاد دارد، به همین دلیل افراد زیادی جذب آن شده‌اند. تسلاکالا انواع تجهیزات برقی اعم از فراکو آلمان، زیمنس، هیوندای و … را دارد. در صورتی که مایل به آگاهی قیمت تابلو برق ، قیمت بانک خازنی و … هستید بهتر است به بهترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی سری بزنید و نرخ روز لوازم مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

در صورتی که برای خرید کابل از یک برند تردید دارید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان تسلاکالا، سوالات خود را مطرح کرده و سپس به خرید بپردازید.

انواع برندهای شناخته شده داخلی کابل برق در سایت تسلاکالا وجود دارد. اگر مایل به خرید کابل برق از برند خاصی هستید، کافی است در قسمت جست و جو محصولات این سایت نام برند را وارد کرده تا تمامی گزینه‌ها برای شما نمایش داده شود. همچنین امکان جست و جوی بهترین برندهای کابل در قسمت برند این سایت وجود دارد.

ضمنا تسلاکالا شگفت انگیزهای منتخبی را به مشتریان خود معرفی می‌کند که در این گزینه برخی از کالاها و ملزومات برقی آن با تخفیف خوبی ارائه شده‌اند. افراد با جست و جو در این گزینه نیز امکان خرید کابل یا دیگر ملزومات برقی را با قیمت پایینی دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز