افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر و کارکرده/12 مهر

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پس از چندین روز ثبات قیمت امروز ۱۲ مهرماه دچار افزایش قیمت شد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰۷ میلیون قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در بازار  در دسترس خریداران است. همین مسئله موجب شده است که خریداران  بتوانند با مقدار هزینه کم‌تر خودروی صفر خریداری کنند.

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو  ۲۹۴ میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۸۳ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل تغییری در قیمت خود نداشته است.

پژو ۲۰۶-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

وجود گرانی‌ و تورم در سال‌های اخیر سبب شده است که بسیاری از خریداران قدرت خریدشان کاهش یابد و به سمت خرید خودروهای کارکرده بروند. همین دلایل موجب شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار پر رونق‌تر شود.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل  ۱۳۹۴ با ۱۳۷ هزار کیلومتر کارکرد ۲۰۵ میلیون تومان آگهی فروش شده است. فروشنده خودرو در بخش توضیحات بیان کرده است که خودرو ۱۱ ماه بیمه دارد. هر چهار حلقه لاستیک به‌تازگی نو شده‌اند و لنت ترمز تعویض شده است.

در یکی از سایت‌‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۸ با ۱۷۳ هزار کیلومتر کارکرد ۱۳۹ میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو هفت‌ماه بیمه دارد و دور رنگ است. شاسی‌ها سالم هستند و مقداری خط و خش در بدنه خودرو وجود دارد.

دیگر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۵ با ۲۳۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم نمایشگر تصویری، لاستیک‌های ۹۰ درصد، قفل‌های ضد سرقت و شیشه‌های دودی اشاره کرد.

با جست و جویی دقیق‌تر در فضای اینترنت می‌توان پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز پیدا کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۴۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۸۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. باطری خودرو عوض شده است و یک‌سال نیز گارانتی دارد. جلوبندی خودرو کمتر از یک ماه است که سرویس شده و انحرافی در فرمان وجود ندارد. هم‌چنین خودرو تمام رنگ است.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز