افزایش قیمت خودروهای کارکرده پس از چند روز ثبات + قیمت

با آنکه قیمت خودرو روندی صعودی را در پیش گرفته ولی به گفته فعالان بازار، خرید و فروش روندی کاهشی داشته و همین امر سبب رکود بازار خودرو شده است که احتمالا در هفته‌های آینده نیز اوضاع به همین صورت ادامه داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی‌های انجام شده بر روی قیمت‌ خودروهای کارکرده در هفته پایانی آبان ماه و مقایسه آن با قیمت خودرو در هفته اول آذرماه نشان می‌دهد که بازار خودرو پس از چند روز ثبات قیمت، مجدد دچار افزایش قیمت شده تا جایی که برخی محصولات پرتیراژ سایپا با افزایشی حدود 1 تا 3 میلیون تومان و برخی محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو با افزایش قیمتی حدود 2  تا 6 میلیون تومان مواجه شده‌اند.

قیمت خودروهای کارکرده سایپا در بازار چندتومان است؟

یکی از محصولات پرتیراژ سایپا که بیشترین افزایش قیمت را نسبت به هفته پایانی آبان ماه تجربه کرده خودرو شاهین است که از 369 میلیون تومان به 372 میلیون تومان رسیده. تیبا صندوق‌دار دیگر خودرو سایپا، افزایش قیمت دو میلیون تومان را نسبت به هفته پایانی آبان ماه تجربه کرده و از 210 میلیون تومان اکنون حدود 212 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساینا که در هفته پایانی آبان ماه 225 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد اکنون با یک میلیون تومان افزایش قیمت حدود 226 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آریاک سفر

سه محصول پرتیراژ سایپا همچون کوییک آر، کوییک معمولی و تیبا 2 همچنان بر ثبات قیمتی خود نسبت به هفته پایانی آبان ماه پابرجا هستند و به ترتیب با قیمتی حدود 229 میلیون تومان، 222 میلیون تومان و 220 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

محصولات ایران خودرو چه میزان افزایش قیمت داشته‌اند؟

در هفته ابتدایی آذرماه خودرو هایما اس 7 نسبت به هفته پایانی آبان ماه تغییر قیمتی نداشته و با قیمتی حدود یک میلیارد و 110 میلیون تومان در بازار خودروهای کارکرده خرید و فروش می‌شود.

خودرو دنا معمولی دیگر محصول پرتیراژ ایران‌خودرو نیز طی هفته پایانی آبان ماه و هفته اول آذرماه افزایش قیمتی نداشته و حدود 428 میلیون تومان در بازار خودروهای کارکرده قیمت دارد.

خودرو سمند ال ایکس با موتور ای اف 7 و خودرو تارا دنده‌ای طی مدت زمان هفته پایانی آبان ماه و هفته اول آذرماه با افزایش قیمتی حدود 2 میلیون تومان مواجه شده‌اند که به ترتیب 366 میلیون تومان و 447 میلیون تومان عرضه می‌شوند.

پژو 207 دنده‌ای نیز از آن دست محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو به شمار می‌رود که در بازار خودروهای کارکرده با 2 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به هفته پایانی آبان ماه مواجه شده و با قیمتی حدود 447 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس توربو اتومات که طی روزهای پایانی آبان ماه ثبات قیمتی را تجربه می‌کرد در هفته ابتدایی آذرماه با حدود 6 میلیون تومان افزایش قیمت مواجه شده و از 571 میلیون تومان به 577 میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز