افزایش غیر منتظره تولید روزانه فولاد چین

تولید روزانه فولاد در چین با افزایش غیرمنتظره ای روبرو شده و این اطمینان در بازارهای این کشور ایجاد شده است که روند رو به رشد تقاضا توسط تولیدکنندگان فولاد به خوبی پوشش داده می شود.

به گزارش کاماپرس، معاملات آتی بورس کالای دالیان DCE برای تحویل در ماه سپتامبر در جلسه معاملاتی صبح روز پنجشنبه June 18 با رشد اندک 0.21 درصدی با 2.5 یوان (39 سنت) به 1213 یوان در هر تن (188.5 دلار) رسید.

با این وجود معاملات آتی میلگرد برای حفظ وضعیت موجود تلاش کرد و در طول معاملات صبح امروز با 0.61 درصد معادل 31 یوان (4.82 دلار) کاهش روزانه به 5057 یوان در هر تن یعنی 785.61 دلار رسید.

براساس اعلام انجمن آهن و فولاد چین CISA، تولید روزانه فولاد خام طی دوره 10 روزه اول ژوئن با رشد حدود 2.2 درصدی به 2.34 میلیون تن در روز رسید.

تولید بالای روزانه فولاد در طی دوره اول تا دهم ژوئن اعتماد و اطمینان بازار از تقاضا در فصل آرام فولاد را بالا برد.

آریاک سفر

در همین حال داده ها نشان می دهند که کاهش طولانی مدت تولید در تانگشان در سراسر کارخانه های فولادسازی موفق نبوده و نتوانسته تقاضا را پوشش دهد.

بیشتر تمایل خریداران و مصرف کنندگان نهایی هنوز بر روی محموله های فاین عیار متوسط مانند PBF متمرکز است زیرا کارخانه ها تغییر در ترکیب با سنگ آهن عیار پایین در مخلوط کوره بلند را متوقف کرده اند.

اخبار مهم و مرتبط با صنعت فولاد را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز