افزایش تولید 300 درصدی گروه بهمن

لست سکند

گروه بهمن‌خودرو اعلام کرده است که قصد دارد ظرفیت‌های تولیدی خود را 300درصد افزایش دهد تا قطعه‌سازان انگیزه بیشتری برای ادامه روند تولید خود داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، گروه بهمن‌خودرو درنظر دارد برای خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی که تا پایان سال به بازار عرضه می‌شود، به‌جای مونتاژ نخستین نمونه‌ها، قطعات موردنیاز این خودروها داخلی‌سازی شوند، هم‌چنین دربازه زمانی پنج‌سال آینده، میزان تولید خود را به 300 هزار دستگاه در سال برساند. این مجموعه به‌منظور افزایش تیراژ تولید، پرس‌های نسل جدید برای قطعات بدنه را مورد استفاده قرار خواهد داد و خط دوم رنگ را راه‌اندازی خواهد کرد.

پیش از این سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی که دی‌ماه از کارخانه بهمن موتور داشت، اعلام کرد: گروه بهمن در آینده‌ای نزدیک با بهره‌برداری از پروژه‌های درحال اجرا و اقدامات انجام‌شده، به ضلع سوم بازار خودرو تبدیل خواهد شد. معمارباشی هم‌چنین به این موضوع هم اشاره کرده بود که خودروهای گروه بهمن علاوه بر کیفیت مناسب، در ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان را نیز جلب کرده است.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز