افزایش برگزاری رویدادها به صورت آنلاین

وبینار

ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.

به گزارش کاماپرس،با ایوند اطلاعات مربوط به همایش، سمینار، ورکشاپ، کارگاه آموزشی یا یک وبینار که برگزار می‌کنید را به راحتی در ایوند در معرض دید دیگران قرار می دهید. درمورد مکان و سالن همایش، زمان‌بندی، مهمانانی که در رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت و سایر اطلاعاتی که برای شرکت‌کنندگان مهم هستند، محتوا تولید می کنید و صفحه‌ی اختصاصی مربوط به رویدادتان را می سازید.

به گفته مدیران پلت‌فرم برگزاری رویداد «ایوند»، در دوران کرونا، عادات برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان تغییر کرده است؛ به طوری‌که استقبال نسبت به برگزاری رویدادها به صورت آنلاین نسبت به مدت زمان مشابه قبل، به طرز قابل ملاحظه‌ای در حال افزایش است. حمیدرضا احمدی، مدیرعامل ایوند با اشاره به موج کاهش تقاضا برای شرکت در رویدادهای حضوری و همچنین لغو بسیاری از رویدادها از اسفند ماه سال گذشته می‌گوید: تصمیم گرفتیم برای مقابله با این وضعیت، بر برگزاری رویدادهای آنلاین (وبینار) که پیش‌تر نیز بسترهای آن وجود داشت، ولی مورد تاکید نبود، تمرکز کنیم.
احمدی می‌افزاید: پیش‌تر به طور متوسط روزی یک وبینار در ایوند برگزار می‌شد، اما با تقویت زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی امکانات برگزاری رویداد آنلاین ایوند، تعداد وبینارهای برگزار شده ایوند در سه ماه نخست امسال به ۲ هزار رویداد رسید. وی با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی برای رسیدن به وضعیت برگزاری رویدادها پیش از شیوع کرونا باقی است، می‌گوید: در مدت مشابه قبل تعداد رویدادهای حضوری برگزار شده در ایوند حدود ۸ هزار و ۵۰۰ رویداد بود که با میزان فعلی اختلاف قابل توجهی دارد، اما به نظر می‌رسد عادت برگزاری و شرکت در رویداد به صورت مجازی در حال جا افتادن است. برگزاری وبینارها در سال ۹۹، هزار درصد ‌رشد نسبت به همان بازه در سال ۹۸ داشته‌اند. خصوصا اینکه هم برگزاری و هم شرکت در رویدادها به صورت آنلاین در حالت مجازی بسیار ارزان‌تر است، زیرا برگزارکنندگان ناچار به صرف هزینه برای اجاره سالن و پذیرایی نیستند و می‌توانند امکان شرکت در رویدادها را با قیمتی بسیار پایین‌تر برای علاقه‌مندان فراهم کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد،به گفته مدیرعامل ایوند، در حال حاضر سه سبک مختلف رویداد، مورد نیاز برگزارکنندگان است که ایوند سعی کرده به اقتضای امکانات مورد نیاز در هر کدام، زیرساختی متناسب فراهم کند. احمدی می‌گوید: در دسته اول رویدادها که برگزارکنندگان قصد اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی را دارند، توانسته‌ایم از فروردین ماه تمام امکانات موردنیاز را در اختیار برگزارکنندگان قرار دهیم. در این حالت ارائه‌دهنده می‌تواند با روشن کردن وب‌کم به راحتی اقدام به ارائه محتوای آموزشی موردنظر کند و در کنار آن از امکاناتی مانند به اشتراک‌گذاری دسک‌تاپ و تخته مجازی نیز استفاده کند. وی می‌افزاید: در این دسته رویدادها با استقبال خوبی مواجه شدیم و افراد می‌توانند بدون مشکل قطعی و تاخیر رویداد مجازی خود را برگزار کنند. مدیرعامل ایوند در پایان تاکید می‌کند: به آینده امیدواریم و می‌دانیم به زودی مجددا رویدادهای حضوری با استقبالی دوچندان برگزار خواهند شد، اما بدون شک این رویدادها برخلاف سابق همزمان دارای دو بعد حضوری و آنلاین خواهند بود. به این ترتیب به واسطه امکانات جدید اضافه شده به پلت‌فرم‌ها، طیف گسترده‌تری از متقاضیان شرکت در رویداد، که امکان حضور فیزیکی در آن زمان را ندارند نیز می‌توانند در رویدادها شرکت کنند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز