افت 300 تومانی دلار در کانال 24 هزار تومان

لست سکند

رسانه ها گزارش کرده اند نرخ دلار امروز یکشنبه 9 آذرماه 1399 با افت 300 تومانی در کانال 24 هزار تومان مواجه شده و به 24 هزار و 600 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، با فروکش کردن تدریجی تنش ایجاد شده در بازار ارز به دلیل تحولات سیاسی ناشی از شهادت دانشمند ایرانی در یک عملیات تروریستی، قیمت دلار نیز که روز گذشته با موج ایجاد شده از همین تحولات در مدار صعودی قرار گرفته بود، نزولی شد و بیشتر حبابی را که دیروز در خود جمع کرده بود را تخلیه کرد.

اگر درهم دچار کاهش نرخ بیشتری می شد دلار را به کانال پایئن تر نیز سوق می داد اما درهم امارات کاهش اندکی داشت.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز یکشنبه به ۲۴,۶۰۰ (بیست و چهار هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۲ درصدی داشته است.

دلار در بازار متشکل یک کانال عقب رفت

راز آسمان پایتخت

نرخ دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۷۲ درصدی، از ۲۳,۹۶۸ (بیست و سه هزار و نهصد و شصت و هشت ) تومان به ۲۳,۷۹۸ (بیست و سه هزار و هفتصد و نود و هشت ) تومان رسید.

قیمت یورو هم در بازار غیررسمی ارز امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش ۲۹,۷۷۲ (بیست و نه هزار و هفتصد و هفتاد و دو ) تومان معامله شد. درهم امارات (حواله)، امروز به ۶,۸۷۰ (شش هزار و هشتصد و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۳ درصدی داشته است.

امروز قیمت پوند نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳۳,۱۴۹ (سی و سه هزار و یکصد و چهل و نه ) تومان نرخ گذاری شده است. قیمت لیر ترکیه هم امروز کاهشی بوده و نسبت به روز قبل ، با ۲۰ تومان کاهش، ۳,۱۶۰ (سه هزار و یکصد و شصت ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز