افت 1.35 درصدی شاخص بورس در روز قرمز شستا

لست سکند

شاخص کل بورس امروز با افت 1.35 درصدی به پایان رسید با این حال شاخص کل بورس هم وزن 75/0 درصد رشد داشت.

به گزار کاماپرس، «فارس»، «فملی» ، «فولاد» ، «شستا»، «کگل» و «وامید» تاپیکو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و «شپنا»،«خودرو»،«شستا» سه نماد پرتراکنش بودند.

ارزش معاملات بورس امروز  به رقم قابل توجه  19800میلیارد تومان رسید و  ارزش معاملات فرابورس 8200 میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی 1.35 درصدی به یک میلیون و 356 هزار و 944 واحد رسید. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن برخلاف شاخص کل رشدی 0.75 درصدی را به ثبت رساند.

در حالی که نمادهای فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند، نمادهای خودرویی و بانکی با صف خرید همراه بودند و تاثیر مثبتی بر شاخص کل داشتند.

راز آسمان پایتخت

ارزش معاملات امروز فرابورس

در جریان معاملات امروز حدود 2 میلیون معامله انجام گرفت که طی آن حدود 20 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. ارزش معاملات امروز فرابورس نیز بیش از 8 هزار میلیارد تومان بود.

در معاملات امروز گروه‌های خودرویی، بانکی و فراورده‌های نفتی بیشترین ارزش معاملات را به خودشان اختصاص دادند و نماد شپنا، وتجارت و خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که جو منفی در اکثر نمادهای شاخص‌ساز موجب افت شاخص کل شده بود. در این میان نماد شستا که به تازگی بازارگردان خود را معرفی کرد نیز با صف فروش به کار خود پایان داد.

نمادهای فولادی نیز که کار خود را با صف فروش ادامه می‌دادند در دقایق پایانی با انتشار خبر برگزاری جلسه ذینفعان صنعت فولاد در روز چهارشنبه، بهبود روند معاملات خود مواجه شده و اکثر آنها از صف فروش خارج شدند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز