افت شدید قیمت بیت کوین اتفاق افتاد؛ زمان خروج از بازار رمزارزها را بدانید

لست سکند

سناریو مصرف برق زیاد در استخراج بیت کوین و فزاینده بودن آلایندگی‌ها در نتیجه استفاده از رمزارزها بار دیگر قوت گرفته و توانسته قیمت این ارز دیجیتال را بار دیگر تا مرز 45 هزار و 724 دلار پایین ببرد. در واقع بیت کوین نسبت به دیروز هزار و 917 دلار کاهش قیمتی را تجربه کرده است. دیگر رمزارزهای مطرح بازار مثل اتریوم هم به تبعیت از بیت کوین سقوط قیمتی شدیدی داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به شرایط شکل گرفته در بازار رمزارزها، بار دیگر هیجان خروج از این بازار بین معامله گران خرد تقویت شده است. البته به نظر کارشناسان این بازار نمی‌توان به راحتی و با قاطعیت نسبت به روند آینده این حوزه اظهار نظر کرد. دانستن نظرات برخی از کارشناسان مطرح درخصوص زمان خروج از بازار و چگونگی کنترل احساسات مسئله مهمی است.

چارلی برتون، معامله گر باسابقه، در جدیدترین اظهارنظر خود درباره این موضوع صحبت‌هایی بیان می‌کند. به نظر چارلی برتون، هم‌بنیانگذار شرکت ایزی‌تریدر، گذشته از همه توصیه‌ها و پیشنهادات و انتقاداتی که درباره رمزارزها مطرح می‌شود، هر معامله گری در این حوزه باید مجموعه‌ای از قوانین را برای خودش تدوین کرده و به آن‌ها پایبند باشد.

راز آسمان پایتخت

قوانین در این بازار نجات دهنده است!

چارلی معتقد است هر انسانی دچار خطا و اشتباه می‌شود، مخصوصا وقتی که بازار صعودی جلوی چشم‌هایمان باشد. یادآوری این نکته ضروری است که همه انسان‌ها در مواجهه با شرایط مختلف ذاتا تحت تاثیر ترس و طمع‌هایشان هستند، به همین دلیل به چهارچوب‌های ساده‌ای نیاز داریم. تصویرسازی از این قوانین هم تا حد زیادی کمک کننده خواهد بود.

به گفته وی این قوانین مواردی مثل درصد ضرر برای تعیین حد ضرر، حداکثر سود سبد سرمایه گذاری در هر معامله و داشتن مجموعه‌ای از سفارش‌های فروش را در برمی‌گیرد. چنین قوانینی منجر به تصمیم گیری درست برای خروج از بازار هم خواهد شد. در کل چنین قوانینی باعث انتخاب بهترین‌هاست.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افت شدید قیمت بیت کوین اتفاق افتاد؛ زمان خروج از بازار رمزارزها را بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز