افتتاح پالایشگاه بیدبلند در سال جهش تولید؛ گامی بلند در جهت خودکفایی ملی

رئیس هیات مدیره پالایشگاه بیدبلند در اولین جلسه هیات مدیره این شرکت در سالجاری، افتتاح این ابرپروژه زیرساختی کشور را گامی بلند در جهت خودکفایی ملی برشمرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در اولین جلسه هیات مدیره این شرکت در سال 99، برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در راستای مبارزه با شیوع کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه محمود امین‌نژاد مدیرعامل و‌نایب‌رییس هیات مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند گزارشی از آخرین تحولات شرکت و اقدامات صورت گرفته در مقابل گسترش کرونا را به اطلاع اعضای هیات مدیره رساند.

در ادامه عبدالحسین ثمری میبدی رئیس هیات مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند، با تمجید از تلاش های کارکنان و دقت نظر مدیر عامل شرکت در پیگیری امور مقابله با این ویروس مهاجم، برای کارکنان پالایشگاه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در پایان این جلسه رئیس هیات مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تاکید کرد: با افتتاح این ابر پروژه ملی در سال جهش تولید، قطعا شاهد اتفاقی بزرگ در عرصه خودباوری و خودکفایی ملی در شرایط سخت تحریم های بین المللی خواهیم بود.

آریاک سفر

کسب لوح تقدیر کاهش گازهای گلخانه ای

شایان ذکر است اخیرا شركت پالایش گاز بیدبلند عنوان پالایشگاه ممتاز در زمینه محیط زیست و کاهش گازهای گلخانه ای در بین شرکت های پالایش گاز کشور را کسب کرد و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی مدیر هماهنگی ونظارت برتولید شرکت ملی گاز ایران شد.

از جمله اقدامات زیست محیطی این پالایشگاه می‌توان به احداث تفكیك گر سه فازی و مخازن ذخیره سازی میعانات گازی كه منجر به حذف حوضچه سوزان(مشعل زمینی) و  كاهش 7 هزار متر مكعب گاز سوخت ناشی از سوزاندن میعانات گازی در مشعل زمینی، بهینه سازی در  مصرف آب مقطر و تولید میعانات گازی قابل فروش اشاره کرد.

 

 

مرتبط با : پالایشگاه بیدبلند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز