افتتاح شعبه جدید« زاگرس پوش »در بازار بزرگ ایران مال

زاگرس پوش طی مراسم ویژه و با حضور مسئولان عالیرتبه دولتی ، فروشگاه جدید خود را در بازار بزرگ ایران مال افتتاح کرد.

به گزارش کاماپرس ، عصر پنجشنبه 21 اسفندماه بازار بزرگ ایران مال میزبان مراسم افتتاحیه شعبه جدید زاگرس پوش در این مجتمع بود. زاگرس پوش به این مناسبت ویژه برنامه ای را با حضور هنرمندان مطرح و اجرای برنامه های هنری و سرگرم کننده و همچنین ارائه تخفیف فوق العاده 60 درصدی به خریداران محصولات خود در این روز تدارک دیده بود.

در این مراسم که با حضور سیده مرضیه شفاپور دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس ، حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاه کرمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و امید گودرزی قائم مقام معاون وزیر نیرو در امور حقوقی مجلس برگزار شد، رحیم چگنی مدیرعامل زاگرس پوش طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به حاضران و مهمانان عالی رتبه دولتی، توسعه شعبه های این برند را نشان دهنده استقبال عمومی از کیفیت برتر پوشاک زاگرس پوش دانست و اظهار کرد: افتتاح شعبه جدید زاگرس پوش در ایران مال که بزرگ‌ترین مجتمع فروشگاهی ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود را گامی بلند در جهت تثبیت جایگاه این برند پوشاک ایرانی می دانیم.

عرضه مستقیم محصولات برند زاگرس به منظور حذف واسطه ها

وی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: برند زاگرس پوش نام خود را از کهن ترین و اصیل ترین مناطق ایران یعنی رشته کوه های زاگرس وام گرفته است و ما مفتخریم که با توسعه این برند، نماینده کوچکی از سخت کوشی ، مقاومت و مهربانی مردم این خطه در سراسر ایران و در گام های بعد در سراسر جهان باشیم.

آریاک سفر

چگنی افزود: یکی از مزیت های کلیدی زاگرس پوش عرضه مستقیم محصولات به مردم و حذف واسطه ها با هدف مناسب سازی قیمت است و در این راستا توسعه شعبات فروشگاهی را با قدرت تمام در سراسر کشور ادامه می دهیم.

تاکید زاگرس پوش به رعایت حقوق مصرف کنندگان

وی توجه به نیاز مخاطب و رعایت حقوق مصرف کنندگان را کلیدواژه موفقیت زاگرس پوش برشمرد و تصریح کرد: به مدد الطاف الهی ، جایگاه برند زاگرس پوش روز به روز در حال ارتقاء است و ما به عنوان دست اندرکاران این برند خود را خادم مردم می دانیم و حضور در این جایگاه را مدیون توجه و اقبال مصرف کنندگان محترمی هستیم که تمام هم و غم ما عرضه پوشاک فاخر و در خور شان ایرانیان به این عزیزان است.

ضرورت حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی

چگنی همچنین با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان خواستار حمایت دولت از کار و محصول ایرانی شد و خاطرنشان کرد: بازار پوشاک ظرفیت های بلقوه فراوانی در اشتغالزایی و ثروت آفرینی برای کشور دارد اما این ظرفیت ها چنان که باید و شاید فعال نمی شود که از علل آن ناکافی بودن حمایت از تولید کنندگان و دست به گریبان بودن آنها با مشکلات متعدد از جمله نوسان نرخ ارز، افزایش هزینه های تولید و مواد اولیه، کمبود تسهیلات بانکی با سود پائین برای تولید کنندگان و معضل پیچیده و کمرشکن قاچاق پوشاک خارجی به کشور است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش دولت ، مجلس ، قوه قضائیه و دیگر ارکان حاکمیت برای حمایت از تولید ملی افزایش این تلاش ها و حمایت هر چه بیشتر از تولید داخلی را خواستار شد.

توسعه برندهای ایرانی پوشاک به نفع مصرف کننگان است

سیده مرضیه شفاپور دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، توسعه برندینگ پوشاک ایرانی را از جمله فعالیت های مثمرثمر در حوزه پوشاک و مد کشور دانست و اظهار کرد: برندینگ در پوشاک ایرانی در حال یافتن جایگاه مناسب است و توسعه برندها اتفاق مبارکی است که به رقابتی تر شدن و افزایش کیفیت پوشاک می انجامد که در نهایت به نفع مصرف کننده است.

وی همچنین بهترین حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی همچون زاگرس پوش که ضمن اشتغالزایی ، مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته اند را جلوگیری از پوشاک قاچاق خارجی برشمرد و افزود: ما نیز خواستار جدیت بیشتر در این امر هستیم چرا که مبارزه با قاچاق تنها وظیفه دولت نیست و یک مسئولیت چند وجهی و بین دستگاهی است و تمام ارکان حاکمیت باید به این امر خطیر کمک کنند.

شایان ذکر است شعبه جدید زاگرس پوش در طبقه G3 بازار بزرگ ایران مال واقع در منطقه 22 تهران بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی همه روزه 9 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران مالزاگرس پوش
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز