افتتاح شعبه جدید رفاه در زاهدان

شعبه جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه نسل جدید رفاه هایپر شهدای تاسوکی طی مراسمی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آخرین روز بهمن‌ماه با حضور استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان افتتاح شد.

غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی و پارکینگ اختصاصی از جمله ویژگی‌هایی است که این فروشگاه را متمایز می‌کند.

افتتاح شعبه‌های جدید تا پایان سال

رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مراسم افتتاح این شعبه گفت: یکی از ابزارهای رونق در سالی که عنوان جهت تولید نامگذاری شده، دسترسی مردم به کالاهای ایرانی است. تلاش شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بر این است که در ارتباط با سه‌هزار تولیدکننده‌ بزرگ ایرانی بتوانیم کالاهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به دست هموطنان برسانیم و از این طریق دین خود را به جهش تولید ادا کنیم.

آریاک سفر

مدیرعامل فروشگاه رفاه تاکید کرد: در سلسله ‌افتتاحیه‌های دهه مبارک فجر امسال، شهرهای استان‌هایی چون قزوین (شعبه شقایق)، زنجان(شعبه اندیشه)، هرمزگان(شعب نور و قشم)، فارس(شعبه پاسارگاد)، کردستان(شعبه زاگرس)، مازندران(شعبه هراز)، البرز(شعبه رحمانی‌تبار فردیس) و تهران(شعب نقش جهان، زرتشت، جوادیه، رباط‌کریم و قصرالدشت) میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه بودند. افتتاحیه شعب جدید و بازسازی شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

این شعبۀ هایپر مدرن با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای  بیش از 150 نیروی متخصص بومی در 3000 مترمربع مساحت احداث شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز